سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

کوک موبایل مرکز تخصصی تعمیرات موبایل در تهران

تعمیرات موبایل خدمات و فعالیتی است که طی آن گوشی های موبایل معیوب که قطعه ای از آن خراب شده و عملکرد دستگاه را دچار اختلال کرده است، توسط تعمیرکار ماهر به خوبی بررسی شده و پس از عیب یابی دقیق نسبت به رفع مشکل آن اقدام می شود. برای دریافت این خدمات باید به مراکز و تعمیرگاه مجاز مراجعه کرد و می‌توانید براحتی با شماره تلفن ۰۲۱۶۷۳۱۹ تماس حاصل فرمایید.

گوشی های موبایل با برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که اکثر آنها با دو سیستم عامل iOS (اپل) و اندروید (سامسونگ، هواوی، شیائومی، نوکیا و غیره) عرضه شده اند. هر یک از این برندها نمایندگی و مرکز تعمیرات مخصوص به خود دارند. یعنی برای تعمیرات آیفون و محصولات اپل باید به نمایندگی های اپل و برای تعمیرات گوشی سامسونگ به نمایندگی و خدمات پس از فروش سامسونگ مراجعه کرد.

تعمیرات تخصصی آیفون در کوک موبایل

در اینجا قصد داریم تا شما را با یکی از مراکز فروش و ارائه دهنده خدمات تعمیر گوشی های آیفون و اندروید و مرجع فروش قطعات و لوازم جانبی موبایل در تهران آشنا سازیم. یکی از معتبرترین و قابل اطمینان ترین مراکزی که واقعاً می توان به آن اعتماد کرد. قبل از معرفی این شرکت، بیایید حالت هایی را فرض کنیم که ممکن است شما نیز در آن قرار بگیرید و نیاز به تعمیرات موبایل پیدا کنید.

برای تمام کاربران گوشی های موبایل، بارها و بارها، پیش آمده است که گوشی شان، ناخواسته از دستشان به زمین افتاده و گاهاً با ضربه شدیدی مواجه شده اند. در بیشتر اوقات، شیشه صفحه نمایش گوشی شکسته و با ترک های ریز تار عنکبوتی مواجه شده است. برخی مواقع نیز ممکن است بدون اینکه شکل ظاهری گوشی شما تغییر کرده باشد، قطعات داخلی آن به خاطر همین ضربه، دچار خرابی و اختلال شده باشند.. دیر شارژ شدن و یا خالی شدن سریع شارژ باتری گوشی، ممکن است برای اکثر شماها به یک معضل تبدیل شده باشد. هنگ کردن های گاه و بیگاه، پریدن آنتن گوشی، وصل نشدن به وای فای، خرابی دوربین ها و صدا مشکل دیگر برای کاربران سخت و آزاردهنده است.

تمام این مشکلات و بروز اختلال در عملکرد گوشی جزء جدایی ناپذیر از تلفن همراه هستند. در این میان برخی از گوشی ها مثل آیفون حساس ترند و تعمیر آنها به تخصص و مهارت بالاتری نسبت به گوشی های دیگر دارند. همانطور که می دانید، قطعات آنها منحصر بفرد هستند و اورجینال آنها کمتر پیدا می شود. خوشبختانه، مراکز معتبری همچون کوک موبایل هستند که تعمیرات آیفون را به صورت تخصصی و کاملاً حرفه ای با سرعت عمل بالا انجام می دهند. در این مرکز تعمیرات موبایل، از تعمیرکاران ماهر و آموزش دیده استفاده شده است که همگی سابقه درخشانی در این حوزه داشته و به جرات می توان گفت که جزء نوابغ تعمیر موبایل در تهران هستند. قیمت های آنها نیز بسیار مقرون به صرفه بوده و در مواقعی حتی از نرخنامه مصوب اتحادیه خود نیز پایین تر حساب می کنند.

نکته شنیدنی این است که اگر برد گوشی آیفون شما آسیب دیده و امیدی به تعمیر آن نیست، اگر عکس ها و فیلم های شخصی تان خیلی برای شما اهمیت دارند، از خدمات سواپ آیفون کوک موبایل استفاده کنید، تا با جابجایی آی سی هارد برد گوشی معیوب تان، روی یک برد سالم، به طرز شگفت آوری تمام آنچه را که فکر می کنید از دست داده اید، دوباره به دست بیاورید.

با وجود کوک موبایل، تعمیرات موبایل دیگر دغدغه نیست و کاربران گوشی های پرچمدار و گران قیمت آیفون و سامسونگ در تهران می توانند به این مرکز مراجعه کنند و از خدمات مقرون به صرفه آن بهره مند شوند. در این مرکز، تمام هزینه های تعمیر قبل از انجام به اطلاع مشتری رسانده می شود تا بتواند در کمال آرامش تصمیم درستی بگیرد، یادتان باشد، اعلام هزینه در همان ابتدا به صورت کامل اعلام می گردد و در حین کار هیچ هزینه اضافی به مشتری تحمیل نمی شود.

دوره آموزش تعمیرات موبایل به صورت تضمینی و مناسب بازار کار

کوک موبایل متشکل از تیمی از متخصصین آموزش دیده و کاملاً حرفه ای است که تحت هر شرایطی آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. تعمیرکاران مجرب و ماهر این مرکز به عنوان یکی از مراکز تعمیرات تخصصی گوشی با سابقه درخشان، از میان بهترین تعمیرکاران تهران انتخاب شده‌ اند که خود با گذراندن دوره ‌های آموزشی پیشرفته و گرفتن مدرک و گواهینامه های معتبر به عنوان تعمیرکار موبایل در این شرکت پذیرفته شده اند. اکنون برترین های ما، کار تدریس و آموزش تعمیرات موبایل را به صورت خصوصی و گروهی متناسب با وقت و شرایط شما، با هزینه های به نسبت پایین، ارائه می دهند.

اگر فکر می کنید که دستی در تعمیرات موبایل دارید و از کودکی دست به آچار بوده اید و گوشی تلفن و دیگر وسایل برقی را خود، در منزل، تعمیر می کردید، اگر جوان و جویای کار هستید، فرصت را از دست ندهید. در دوره آموزش تعمیرات موبایل که در مرکز کوک موبایل برگزار می شود، شرکت کنید و پس از پایان دوره، مدرک معتبر بگیرید و برای خود مغازه و یا کسب و کار راه اندازی کنید.

تعمیرات موبایل با قطعات اصلی و تجهیزات پیشرفته تعمیر گوشی

کوک موبایل به عنوان یک مرکز و تعمیرگاه تخصصی موبایل، مبنای خدمات رسانی و سرویس دهی خود را بر پایه رضایت مشتریان قرار داده است و به این اصل معتقد است که موفقیت و فعالیت در بازار تعمیرات گوشی در فضای مجازی، وابسته به رضایت مشتریان است. از اینرو همواره با استفاده از قطعات موبایل اورجینال و با کیفیت اصلی و استفاده از تجهیزات و سخت افزارهای مدرن و پیشرفته، خدمات تعمیرات گوشی خود را به صورت تضمینی ارائه می دهد.

تعمیرکاران حرفه ای این مرکز با اتکا به دانش، تخصص و همچنین دسترسی به تجهیزات و ابزارهای تعمیرات موبایل پیشرفته و خاص خود، تلفن همراه شما از تمام برندهای اپل، سامسونگ، هواوی، شیائومی، نوکیا و غیره را در سریع ترین زمان ممکن تعمیر کرده و بازگشت کیفیت آن را به سابق، تضمین خواهند کرد.

این وظیفه بر دوش کارشناسان تعمیر کوک موبایل قرار داده شده است تا در تعمیر گوشی مشتریان عزیز از بهترین و با کیفیت ترین قطعات استفاده کنند. از اینرو در استفاده از خدمات تعمیرات موبایل این مرکز، بازگشت کیفیت به سابق تضمین می گردد. می خواهم در مورد اهمیت وجود قطعات اصل به خصوص در گوشی های اپل و سامسونگ، و برای نمونه از باتری موبایل و گلس اورجینال موجود در بازار صحبت کنیم.

تعویض گلس و تعویض باتری موبایل در کوک موبایل

باتری جزء قطعات مصرفی گوشی موبایل است و اصل و با کیفیت بودن آن، اهمیت زیادی دارد. شارژدهی خوب باتری روی کارکرد گوشی تاثیر می گذارد و کاربر نیز نگران خالی شدن آن نیست و مدام به دنبال شارژر و پریز برق نمی گردد. اگر روزی خواستید باتری گوشی موبایل خود را تعویض کنید، به اصل بودن آن دقت کنید. در کوک موبایل باتری هایی عرضه می شود که ضمن اینکه قیمت پایینی دارند، با حداقل ۶ ماه گارانتی تعویض بی قید و شرط به فروش می رسد.

ترک خوردگی روی صفحه نمایش گوشی، اتفاقی که احتمالاً برای هر کاربری در طول زندگی خود افتاده است، زمانی نگران کننده است که شما با خدمات تعویض گلس ال سی دی کوک موبایل آشنا نباشید. هر گوشی که نمایشگر آن شکسته باشد اما تاچ و ال سی دی آن به خوبی قبل کار کند، در این مرکز با استفاده از گلس اورجینال و با کیفیت بالا در عرض کمتر از ۲ ساعت، نوسازی می شود. طوری که هیچوقت تشخیص نخواهید داد که ال سی دی گوشی شما، گلس تعویض است. برای دریافت این خدمات با واحد تعویض گلس کوک موبایل تماس بگیرید و مدل گوشی خود را بفرمایید تا ضمن مشاوره رایگان، هزینه و اجرت تعویض به شما اعلام گردد.

در آخر، یکی از مزیت هایی که باعث می شود کوک موبایل را به عنوان یک مرکز معتبر و با سابقه انتخاب کنید و گوشی تعمیری خود را به این مرکز بسپارید، فرایند آسان و راحت در ارائه و ثبت سفارش تعمیرات موبایل است، براحتی می توانید با شماره تلفن ۰۲۱۶۷۳۱۹ تماس حاصل فرمایید و بدون نیاز به مراجعه حضوری، گوشی خود را با پیک ارسال کرده و ظرف مدت زمان بسیار کوتاهی گوشی خود را با کیفیت سابق و صرف هزینه ای اندک تحویل بگیرید و از خدمات مقرون به صرفه این مرکز تعمیر گوشی موبایل بهره ببرید. شما نیز به یکی از صدها مشتری همیشگی این مرکز بپیوندید و خاطره ای خوب و ماندگار را برای خود رقم بزنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا