سرور مجازی
فضای مجازی

تسلا اکنون می‌تواند چاله‌های موجود در جاده‌ها را اسکن کند

آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری تسلا شامل یک ویژگی با صدا است که می‌تواند از آسیب‌های زیادی به زیر بدنه خودرو جلوگیری کند و احتمالا برخی از آسیب‌های مرتبط به راننده را نیز کاهش می‌دهد. طبق گزارشات، این قابلیت خودرو‌های تسلا را قادر می‌سازد تا در مسیر خود چاله‌ها را اسکن کنند و همچنین سیستم تعلیق برای محاسبه جاده‌های ناهموار را تنظیم کنند.

به گزارش theverge، دارندگان تسلا می‌توانند این ویژگی جدید را با انتخاب «Comfort» در تنظیمات ​​فعال کنند البته ویژگی جدید ممکن است به مکانی که وسیله نقلیه در حال رانندگی است نیز بستگی داشته باشد به این معنی که ممکن است این قابلیت برای هر چاله‌ای در جاده در دسترس نباشد. باید توجه کرد که این به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای سیستم خودران خودرو‌های تسلا قابل اجرا نیست، به عبارتی وسیله نقلیه سعی نمی‌کند به طور خودکار مسیر را برای چاله‌ها تغییر دهد بلکه خود راننده باید خودرو را حرکت دهد.

قابلیت جدید تسلا

به طور کلی این ویژگی می‌تواند از آسیب‌های زیادی که برای وسیله نقلیه اتفاق می‌افتد، جلوگیری کند. این به روز رسانی جدید همچنین شامل یک زنگ چراغ سبز برای کمک به مبارزه با حواس پرتی راننده است. یادداشت‌ها اضافه می‌کنند: “این زنگ فقط به عنوان یک هشدار طراحی شده است و این مسئولیت راننده است که محیط خود را مشاهده کند و بر اساس آن تصمیم بگیرد.”


بیشتر بخوانید

  • رکورد زنی تسلا در بخش تحویل محصولات متوقف شد

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا