سرور مجازی
zoomit

اولین گوشی تاشوی اوپو احتمالا ماه آینده معرفی خواهد شد

مدت زیادی است که شایعات مختلفی مبنی بر رونمایی اولین گوشی هوشمند تاشوی اوپو منتشر می‌شود و حتی گفته شد که در سال ۲۰۲۱ این گوشی تاشو عرضه خواهد شد. درحالی‌که در برخی شایعات به رونمایی آن در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۱ اشاره شده بود؛ اما به‌نظر می‌رسد که در نهایت تا قبل از پایان سال ۲۰۲۱ شاهد معرفی رسمی گوشی تاشوی اوپو باشیم.

به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا و طبق جدید‌ترین شایعه، انتظار می‌رود که این گوشی تاشو در ماه نوامبر (آبان و آذر ۱۴۰۰) رسما رونمایی شود. به‌نظر می‌رسد که گوشی تاشوی اوپو به صفحه‌نمایش داخلی ۸ اینچ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و فناوری LTPO مجهز خواهد شد که احتمالا توسط سامسونگ ساخته می‌شود. این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام بهره خواهد برد.

طبق شایعات، گوشی تاشو اوپو ارزان نخواهد بود که از این جهت تعجب‌آور نیست. تاکنون هیچ اشاره‌ی به عرضه‌ی این دستگاه در بازا‌های جهانی نشده و می‌توان حدس زد که در بازار چین عرضه خواهد شد. اما درنهایت باید منتظر بمانیم که آیا مانند میکس ۴ شیائومی تنها در بازار چین ارائه خواهد شد یا عرضه‌ی گسترده‌تری در سایر بازارها خواهد داشت.

شایعات قبل نشان داد که گوشی تاشوی اوپو دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل با حسگر IMX766 سونی، یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل و همچنین حسگر اثر انگشت در کنار خواهد بود.

دیدگاه شما کاربران mydtc درباره‌ی اولین گوشی تاشوی اوپو به‌عنوان رقیب احتمالی گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ چیست؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا