سرور مجازی
zoomit

ردمی اسمارت تی‌وی ایکس ۲۰۲۲ با صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز و قیمت ۴۲۰ دلار معرفی شد

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، شیائومی امروز تلویزیون‌ ردمی اسمارت تی‌وی ایکس ۲۰۲۲ را با صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز در دو مدل ۵۵ اینچ و ۶۵ اینچ و ویژگی‌های مخصوص مسابقات ورزشی و گیمینگ رونمایی کرد.

هر دو مدل به پورت HDMI 2.1 مجهز‌‌‌ند و به‌لطف فناوری FreeSync Premium، از نرخ نوسازی متغیر (VRR) و حالت خودکار با تأخیر کم پشتیبانی می‌کنند؛ به‌طوری‌که هنگام اتصال کنسول بازی یا کامپیوتر به تلویزیون، به‌صورت خودکار با تأخیر ۴ میلی‌ثانیه به حالت گیمینگ تغییر پیدا می‌کند. افزون‌براین، با تماشای ویدئو یا برنامه‌های تلویزیونی به نرخ ۱۲۰ فریم‌برثانیه تبدیل می‌شود.

ردمی اسمارت تی‌وی ایکس ۲۰۲۲ از صفحه‌نمایش 4K بهره می‌برد و از استاندارد HDR و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند. صفحه‌نمایش هر دو مدل محدوده رنگی DCI-P3 را تا ۹۴ درصد پوشش می‌دهد و دقت رنگ بسیار زیادی دارد. این دو تلویزیون هوشمند MIUI TV 3.0 را روی تراشه‌ای با چهار هسته Cortex-A73 به‌همراه ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی اجرا می‌کنند.

تلویزیون ردمی به دو بلندگوی ۱۲٫۵ واتی با پشتیبانی از Dolby Atmos نیز مجهز است. همچنین، میکروفون‌های آن می‌توانند صدای شما را از راه دور برای فرمان‌های صوتی تشخیص دهند. این دو مدل تلویزیون بدنه و پایه فلزی دارند.

ردمی اسمارت تی‌وی ایکس ۲۰۲۲ از ۳۱ اکتبر (۹ آبان ۱۴۰۰) در فروشگا‌ه‌های خودِ شیائومی و JD.com در چین عرضه خواهد شد و درحال‌حاضر، می‌توان این تلویزیون‌ را با تخفیف ویژه‌ای پیش‌فروش کرد. قیمت مدل ۵۵ اینچی ردمی اسمارت تی‌وی ایکس ۲۰۲۲ با قیمت ۲۷۰۰ یوآن (۴۲۰ دلار) و مدل ۶۵ اینچی آن با قیمت ۳۵۰۰ یوآن (۵۵۰ دلار) دردسترس خواهد بود.

دیدگاه شما کاربران mydtc درباره ردمی اسمارت تی‌وی ایکس ۲۰۲۲ چیست؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا