سرور مجازی
zoomit

Chatter Telephone؛ تلفن اسباب‌ بازی که واقعا کار می‌کند

احتمالا در کودکی، یکی از وسایل سرگرم‌کننده شما تلفن اسباب‌ بازی بوده است. آن روزها در خیال خود با تلفن اسباب‌ بازی به دیگران زنگ می‌زدید و با آن‌ها صحبت می‌کردید. اگر بگوییم این رؤیای کودکی اکنون تقریبا به واقعیت تبدیل شده است چه می‌گویید؟ یک شرکت تولیدکننده اسباب‌ بازی بسیار معروف به اسم فیشر پرایس، اسباب‌ بازی Chatter Telephone را به دستگاهی تبدیل کرده است که می‌توان با آن تماس برقرار کرد.

به گزارش گیزموچاینا، فیشر پرایس برای جشن ۶۰ سالگی این اسباب‌ بازی، یک نسخه خاص از آن را عرضه کرده است. اکنون در Chatter Telephone از بلوتوث استفاده شده است و می‌توانید با اتصال آن به تلفن هوشمند، تماس برقرار کنید. این نسخه جدید از لحاظ ظاهری هیچ تفاوتی با Chatter Telephone قبلی ندارد؛ اما این قابلیت می‌تواند توجه افراد زیادی را به خود جلب کند.

تلفن اسباب بازی بلوتوث دار Chatter Telephone

می‌توانید با استفاده از اسباب‌ بازی بلوتوث‌دار Chatter Telephone و شماره‌گیر چرخشی آن به دوستان و آشنایان زنگ بزنید و با آن‌ها صحبت کنید! این دستگاه دارای بلندگو است که با دکمه قرمز زیر شماره‌گیر فعال می‌شود.

بر اساس برگه مشخصات Chatter Telephone، یک باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در داخل آن وجود دارد که حداکثر ۹ ساعت مکالمه ارائه می‌دهد. پشت اسباب بازی یک درگاه شارژ وجود دارد؛ اما از MicroUSB یا USB-C بودن آن اطمینان نداریم. محدوده بلوتوث این اسباب بازی ۱۵ فوت است و این وسیله با iOS و اندروید سازگاری دارد.

Chatter Telephone بلوتوث در ایالات متحده آمریکا از طریق Best Buy با قیمت ۶۰ دلار به فروش خواهد رسید. این محصول هنوز برای خرید در دسترس نیست؛ اما انتظار می‌رود پس از آغاز فروش به‌سرعت قفسه‌های آن خالی شوند؛ زیرا هم بزرگ‌سالانی که با دیدن این محصول به دوران بچگی خود می‌روند و هم کودکان دوست دارند این اسباب بازی را داشته باشند.

آیا شما هم دوست دارید تلفن اسباب بازی Chatter Telephone بلوتوث را خریداری کنید؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا