سرور مجازی
تکنولوژی

اعلام فینالیست‌های مسابقه عکاسی طنز حیوانات 2022؛ از سگ راننده تا گربه شطرنج‌باز

فینالیست‌های مسابقه عکاسی Comedy Pet Photo Awards 2022 که در آن عکس‌های بامزه و خنده‌داری از حیوانات خانگی گرفته می‌شود، مشخص شدند. مسابقه نهایی در پاییز امسال برگزار خواهد شد.

این مسابقه عکاسی سالانه، توسط دو عکاس حرفه‌ای به نام Paul Joynson-Hicks و Tom Sullam ایجاد شد و در آن موقعیت‌های خنده‌دار و جالبی که حیوانات خانگی ثبت می‌کنند، نمایش داده می‌شود. در مجموع 26 عکس توسط هیئت داوران به عنوان فینالیست‌ها مشخص شده‌اند که تمام آن‌ها سپس برای جایزه نقدی 2500 دلاری با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

مسابقه عکاسی

در این مسابقه همچنین یک جایزه نقدی دیگر نیز به بهترین ویدیوی ارسالی اهدا می‌شود و تمام کاربران می‌توانند در رای‌گیری آنلاین وب‌سایت آن شرکت کنند و عکس فینالیست موردعلاقه خود را انتخاب کنند.

«وس پیرسون»، مدیرعامل شرکت بیمه حیوانات Animal Friends توضیح می‌دهد:

نوشته های مشابه

«ما می‌دانیم که حتی کوتاه‌ترین داستان‌ها هم می‌توانند نکته خاصی به همراه داشته باشند و جوایز عکاسی کمدی حیوانات خانگی راهی عالی برای نمایش نقش حیوانات خانگی در زندگی ما است. لحظات بامزه و ارزشمندی که در فهرست فینالیست‌ها ارائه شده‌اند، نشان می‌دهد که آن‌ها فقط یک حیوان خانگی نیستند، بلکه بخشی از داستان ما هستند.»

مسابقه عکاسی

مانند سال گذشته، این مسابقه با همکاری Animal Friends قرار است مبلغ 44 هزار دلار به خیریه‌های مختلف حیوانات خانگی و حیوانات کمک کند. البته سال گذشته، مبلغ اهدا شده به سازمان‌های خیریه توسط این نهاد حدود 12 هزار دلار بوده که افزایش قابل‌توجه آن در سال جدید را نشان می‌دهد.

فینالیست‌های مسابقه عکاسی از حیوانات

برنده کلی و برندگان دسته‌بندی‌های مختلف این مسابه عکاسی از حیوانات در تاریخ 13 سپتامبر 2022 اعلام خواهند شد. سایر عکس‌های فینالیست آن را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا