سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

تبلت می پد ۵ شیائومی با پشتیبانی قلم هوشمند ۱۹ مردادماه از راه می‌رسد

شیائومی روی توسعه نسل جدید تبلت‌های خود با نام می پد ۵ کار می‌کند و پس از شایعات فراوانی که درباره این دستگاه منتشر شده،‌ شرکت چینی سرانجام اعلام کرده تبلت جدید در تاریخ ۱۹ مرداد معرفی می‌شود.

شیائومی با ارائه جدیدترین پوستر تبلیغاتی خود از تاریخ عرضه رسمی تبلت می پد ۵ به همراه گوشی «می میکس ۴» در کشور چین خبر داده است. علاوه بر این، تصویر پوستر مشخص می‌کند که این تبلت به همراه قلم هوشمند سازگار خود روانه بازار خواهد شد.

می پد ۵

قلم هوشمند مشخص شده در این پوستر به احتمال زیاد «قلم هوشمند شیائومی» (Xiaomi Smart Pen) است که اخیرا با شماره مدل M2107K81PC توسط FCC تایید شده است. با این وجود هنوز اطلاعات زیادی درباره این قلم منتشر نشده و فقط می‌دانیم که از اتصال بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند.

اگر شایعات حقیقت داشته باشند، انتظار می‌رود شیائومی می پد ۵ در سه مدل عرضه شود. انتظار می‌رود مدل پایه این تبلت‌ها از نمایشگر ۱۲۰ هرتز و چیپست اسنپدراگون ۸۶۰ بهره ببرد. همچنین دوربین اصلی این دستگاه ۱۲ مگاپیکسل خواهد بود و به همراه شارژر ۳۳ واتی عرضه می‌شود. اخیرا مشخصات دستگاهی با شماره مدل ۲۱۰۵۱۱۸۲C در پایگاه داده ۳C مشخص شده بود که احتمالا به تبلت شیائومی می پد ۵ مربوط می‌شود.

همچنین مدل دوم از نمایشگر ۱۰.۹۵ اینچی LCD با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ بهره خواهد برد. علاوه بر این، گفته می‌شود این دستگاه دارای سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۸۷۲۰ میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات خواهد بود. مدل سوم نیز با مشخصات مشابه عرضه می‌شود اما از قابلیت اتصال به شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند.

شرکت چینی قرار است در تاریخ ۱۹ مرداد ماه دستگاه‌های جدید دیگری را نیز به صورت رسمی معرفی کند. علاوه بر تبلت‌های سری می پد ۵ و گوشی‌های می میکس ۴ که از فناوری دوربین زیر نمایشگر پشتیبانی می‌کنند، تلویزیون هوشمند OLED نسل دوم این شرکت و اسپیکر هوشمند جدید آن نیز معرفی خواهند شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا