سرور مجازی
اقتصادی

سکه امامی وارد کانال ۱۵ میلیون شد/ قیمت دلار و یورو امروز ۱۴۰۱/۰۳/۰۹

به گزارش دیتاسنتر من، بهای هر اونس طلا تا ساعت ۷ و ۴۶ دقیقه صبح به وقت شرقی با ۵.۳۰ درصد افزایش به ۱۸۵۹ دلار و ۴۰ سنت رسید و قیمت طلای آمریکا نیز با ۰.۲۹ درصد افزایش به ۱۸۶۰ دلار و ۴۰ سنت رسید.

ایسنا نوشت، مت سیمپسون، تحلیلگر ارشد بازار سیتی ایندکس گفت: با تعطیلات سه روزه در ایالات‌متحده که به معنای نقدینگی کمتر از حد معمول است و عدم داده‌های سطح بالا تا روز چهارشنبه، ممکن است متوجه شویم که طلا در محدوده ۱۸۵۰ دلار باقی خواهد ماند؛ مگر اینکه کاتالیزور جدیدی وارد شود. دفاتر دولت فدرال، بازارهای سهام و اوراق قرضه و فدرال رزرو روز دوشنبه به دلیل تعطیلات روز یادبود در ایالات‌متحده تعطیل خواهند بود.

علت عملکرد ضعیف طلا چه بود؟

بخش بزرگی از عملکرد ضعیف طلا به دلیل حرکت سرمایه‌گذاران به سمت پول نقد با کاهش بازارهای سهام بوده است، در حالی که قرنطینه در چین نیز تقاضا را کاهش داده است. به طور معمول، ماه ژوئن برای طلا یک ماه نزولی است اما به نظر می‌رسد این الگوی فصلی یک ماه به جلو منتقل شده است.

دلار ضعیف‌تر، شمش را برای خریدارانی که ارزهای دیگر دارند جذاب‌تر می‌کند. نرخ‌های بهره کوتاه‌مدت بالاتر ایالات‌متحده، هزینه فرصت نگهداری شمش‌های غیر بازده را افزایش می‌دهد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۱ درصد افزایش به ۲۲.۱۳ دلار رسید؛ پلاتین با ۰.۱ درصد رشد به ۹۵۴ دلار و ۵۱ سنت رسید و پالادیوم با ۰.۸ درصد افزایش به ۲۰۷۹ دلار و ۳۹ سنت رسید.

قیمت دلار در بازار امروز

بر اساس گزارش دیتاسنتر من، قیمت دلار در صرافی‌‌‌ بانکی امروز ۹ خرداد برای فروش ۲۵ هزار و ۹۳۹ تومان بود. این صرافی‌ دلار را از مردم با قیمت ۲۵ هزار و ۶۸۱ تومان خریداری می‌کنند.

‌‌قیمت یورو در بازار امروز

قیمت یورو در بانک مرکزی نیز ۴۵۰۸ تومان اعلام شد. امروز قیمت فروش یورو در صرافی‌‌‌ها بانک‌ها، ۲۸ هزار و ۱۸۹ تومان اعلام شد. قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۷ هزار و ۹۰۸ تومان است.

‌قیمت طلا و سکه در بازار امروز

طبق نرخ‌‌‌ها اعلامی اتحادیه طلا و سکه تا ساعت ۱۹، قیمت سکه تمام طرح جدید ۱۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

در بازار امروز قیمت طلا برای هر گرم طلا ۱۸ عیار، یک میلیون و ۴۲۱ هزار و ۵۷۳ تومان اعلام شد.

نیم‌سکه، هشت میلیون و ۳۵۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود. قیمت ربع‌ سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب پنج میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و سه میلیون تومان است.

آخرین اخبار حوزه طلا را در صفحه طلا و ارز دیتاسنتر من بخوانید.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا