سرور مجازی
zoomit

نسل سوم آیفون SE احتمالا آخرین گوشی هوشمند اپل با نمایشگر LCD خواهد بود

تاکنون اخبار و شایعات زیادی از سومین نسل آیفون SE منتشر شده است و اغلب آن‌ها بر این اتفاق‌نظر دارند که جدیدترین گوشی مقرون‌به‌صرفه کوپرتینویی‌ها بر همان زبان طراحی نسل گذشته استوار خواهد بود. این بدان‌معنا است که دستگاه مذکور تنها مدل گوشی هوشمند این برند مجهز به نمایشگر LCD خواهد بود. اکنون گزارشی در شبکه اجتماعی ویبو به این شایعات دامن می‌زند و خاطرنشان می‌کند که اپل همچنان ساختار نمایشگر LCD را در این گوشی حفظ خواهد کرد.

استفاده از نمایشگر LCD سبب می‌شود این محصول برچسب قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌ و درعین‌حال سخت‌افزاری قدرتمند داشته باشد. آیفون SE بعدی از همان شاسی مشابه آیفون ۸ برخوردار خواهد بود و احتمالا تراشه قدرتمند A15 Bionic قدرت پردازشی آن را تأمین خواهد کرد. در این گزارش، آمده است گوشی یادشده در سه پیکربندی ۶۴ یا ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی دردسترس خواهد بود.

نسل بعدی آیفون SE با‌‌توجه‌‌به تراشه‌ به‌روزشده و جای‌گیری مودم 5G در آن، از نسل پنجم ارتباطات موبایل پشتیبانی خواهد کرد و ارزان‌ترین آیفون مبتنی‌بر فناوری 5G محسوب خواهد شد. در مقام مقایسه، ارزان‌ترین آیفون 5G در‌حال‌حاضر آیفون ۱۲ مینی است که نسخه پایه آن ۵۹۹ دلار قیمت دارد؛ بنابراین، آیفون SE آینده احتمالا قیمتی به‌مراتب ارزان‌تر از آن خواهد داشت.

گفتنی است گزارش‌های پیشین از معرفی نسخه‌ پلاس آیفون SE در سال جاری حکایت می‌کردند. پیش‌تر، فروشگاه Best Buy محافظ صفحه‌نمایش آیفون SE پلاس را افشا کرده بود که ظاهری تقریبا شبیه آیفون ۸ پلاس داشت. همچنین، تحلیل‌های گذشته مینگ‌چی کو از عرضه‌ی آیفون SE جدید در ابتدای سال آینده خبر می‌دادند؛ اما به‌نظر می‌رسد اپل از ارائه آیفون SE پلاس صرف‌نظر کرده باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا