سرور مجازی
رمز ارز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صندوق ETF اسپات بیت کوین شرکت بلک‌راک (BlackRock) با نماد IBIT در آستانه ثبت رکورد جذب سرمایه به مدت ۷۰ روز قرار دارد. این تقاضای ادامه‌دار، نشان‌دهنده اعتماد شگفت‌انگیز سرمایه‌گذاران در پی آخرین هاوینگ بیت کوین است.
در تاریخ ۱۹ آوریل، این صندوق ETF، علی‌رغم روند جانبی بازار ارز دیجیتال، نزدیک به ۳۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرد.
سرمایه‌گذاران سازمانی اشتیاق زیادی به سرمایه‌گذاری روی صندوق‌های ETF بیت کوین نشان داده‌اند. این صندوق‌ها، روی هم بیش از ۵۳۲,۳۴۲ بیت کوین به ارزش بیش از ۳۵.۱۳ میلیارد دلار جمع‌آوری کرده‌اند. قابل ذکر است که صندوق IBIT بلک راک به تنهایی ۲۷۳۵۹۶ بیت کوین به ارزش بیش از ۱۸ میلیارد دلار در اختیار دارد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

در این میان، تحلیلگران بازار خاطرنشان کرده‌اند که هاوینگ بیت کوین، با توجه به تقاضای بالای ایجاد شده از طریق صندوق‌های ETF، به طور بالقوه می‌تواند یک شوک عرضه ایجاد کند. با این حال، افزایش مورد انتظار قیمت بیت کوین پس از هاوینگ هنوز محقق نشده است.
از لحاظ تاریخی، نوسانات قیمت بیت‌کوین در حوالی رویداد هاوینگ کاهش می‌یابد، اما ۹ تا ۱۲ ماه پس از آن، رالی صعودی قابل‌توجهی آغاز می‌شود.
در این میان، با فروکش کردن حواشی مربوط به آخرین رویداد هاوینگ، انتظار می‌رود که تأثیر واقعی سرمایه‌گذاری پایدار در صندوق‌های ETF مانند IBIT و نقش بیت کوین در استراتژی‌های مالی، بیش از پیش مشخص شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

حتما بخوانید :

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا