سرور مجازی
سخت افزار

فوجی فیلم از اولین پرینتر خود برای تلفن‌های همراه هوشمند رونمایی کرد

فوجی فیلم از پرینتر قابل حمل جدیدی رونمایی کرده است که با اتصال به تلفن‌های همراه هوشمند می‌تواند به سرعت عکس‌های به ثبت رسیده را چاپ کند.
 
به گزارش mydtc و به نقل از  engadget، فوجی فیلم به تازگی از پرینتر اینستکس جدیدی رونمایی کرده است که از عکس‌های پولایورد و با زاویه باز پشتیبانی می‌کند. این پرینتر که اینستکس لینک واید (Instax Link Wide) نام دارد به گونه‌ای طراحی شده است که از طریق بلوتوث به تلفن همراه کاربران متصل شده و تصاویر ثبت شده با دوربین دستگاه را در اندازه دو برابر سایر کارت اعتباری به چاپ می‌رساند.
 
همچنین کاربران با استفاده از این پرینتر ویژه می‌توانند تصاویر را به صورت مستقیم و بدون نیاز به تلفن همراه هوشمند از دوربین میررلس X-S10 فوجی فیلم انتقال داده و پرینت بگیرند. این پرینتر نیز مانند نمونه‌های قبلی با استفاده از باتری کار می‌کند و می‌تواند با یک بار شارژ حدود 100 تصویر را پرینت بگیرد.
 

 

 
شما می‌توانید دو حالت را برای پرینت گرفتن عکس‌های مورد علاقه خود انتخاب کنید. حالت اول که Instax Rich نام دارد روی رنگ‌های عمیق و گرم تاکید می‌کند و حالت بعدی که با نام Instax Natural شناخته می‌شود روی رنگ‌های ذاتی تصویر به ثبت رسیده تاکید می‌ورزد.
 
همچنین فوجی فیلم مدعی شده است که کاربران می‌توانند از نرم‌افزار اینستکس لینک نیز استفاده کرده و از 30 فیلتر موجود در آن برای ویرایش عکس‌های خود بهره ببرند. علاوه بر این امکان افزودن متن ها، استیکرهای دیجیتال، فریم‌های از پیش تعیین شده و متن دست نوشته به تصاویر نیز در این نرم‌افزار وجود دارد.
 
پرینتر اینستکس لینک واید  از فیلم با فرمت گسترده فوجی فیلم که هر بسته 10 تایی آن حدود 20 دلار قیمت دارد پشتیبانی می‌کند. همچنین قیمت در نظر گرفته شده برای خود پرینتر نیز 149.95 دلار است و تاریخ عرضه آن نیز برای پایان ماه میلادی جاری برنامه ریزی شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا