سرور مجازی
zoomit

شیائومی در اولین روز جشنواره Double 11 محصولاتی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار فروخت

به‌گزارش گیزموچاینا، شیائومی جشنواره خرید Double 11 خود را روز گذشته (۱ نوامبر – ۱۰ آبان ۱۴۰۰) آغاز و اکنون براساس گزارش گیزموچاینا، اعداد قابل توجهی را منتشر کرده است. این شرکت ظرف یک ساعت پس از شروع جشنواره، موفق به فروش بیش ۵۰۰ هزار گوشی هوشمند سری ردمی نوت ۱۱ شد.

درحال‌حاضر شیائومی اعلام کرده است که در اولین روز جشنواره خرید Double 11 موفق به فروش محصولاتی به ارزش بیش از ۷ میلیارد یوآن (تقریبا ۱٫۰۹۳ میلیارد دلار) شده است. بااین‌وجود، این شرکت همچنین به شرکت پیشرو در زمینه‌ی فروش گوشی‌های هوشمند در تمام پلتفرم‌ها تبدیل شده‌ است.

براساس ادعای شیائومی، محصولاتی به ارزش ۲ میلیارد یوآن را تنها در یک دقیقه و ۴۵ ثانیه فروخته و این اعداد در ۵۲ دقیقه و ۱۱ ثانیه دوبرابر شده و به ۴ میلیارد یوآن رسیده است. در نهایت، کم‌تر از ۹ ساعت، این شرکت ۵ میلیارد یوآن محصول به‌فروش رساند.

این اعداد نشان‌دهنده‌ی رشد قابل توجه شیائومی از نظر در جشنواره‌ی Double 11 در مقایسه با سال ۲۰۲۰ است. این شرکت در اولین روز Double 11 سال ۲۰۲۰ موفق به فروش محصولاتی به ارزش ۱ میلیارد یوآن در ۲۰ دقیقه شده بود و مجموع ارزش آن در کل روز به ۴ میلیارد یوآن رسید.

علاوه‌بر فروش ۵۰۰ هزار دستگاه از سری ردمی نوت ۱۱ در عرض یک ساعت، این شرکت تنها در دو ساعت موفق به فروش بیش از ۲۸ هزار ردمی واچ ۲ به ارزش ۱۰ میلیون یوآن (۱٫۵۶ میلیون دلار) شده است.

درراستای جشنواره‌ی خرید Double 11، غول تجارت الکترونیک چینی JD.com تنها در چهار ساعت پس از شروع، بیش از ۱۹۰ میلیون کالا فروخت. از طرفی دیگر Alibaba‘s Tmall تنها در یک ساعت، بیش از ۲۶۰۰ کالا فروخت که نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

دیدگاه شما کاربران mydtc درباره‌ی عملکرد شیائومی چیست؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا