سرور مجازی
تکنولوژی

اچ‌پی برای نخستین بار نمایشگر OLED را به یک لپ‌تاپ پاویلیون آورد

اچ‌پی از نسخه جدید لپ‌تاپ‌های پاویلیون با قطعات و ویژگی‌های تازه رونمایی کرد. یکی از این محصولات پاویلیون پلاس 14 نام دارد که برای اولین بار پنل OLED را به این سری از لپ‌تاپ‌های اچ‌پی می‌آورد.

لپ‌تاپ اچ‌پی پاویلیون پلاس از پردازنده‌های نسل دوازدهم سری H اینتل بهره می‌برد و می‌توان در بالاترین نسخه آن را با کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس RTX 2050 سفارش داد.

گفتنی است که این مدل را همینطور می‌توان به جای نمایشگر LCD با نمایشگر اولد دارای وضوح تصویر 2.8K و نسبت تصویر 16:10 نیز سفارش داد که برای نخستین بار در سری پاویلیون مورد استفاده قرار گرفته است.

معرفی دو لپ‌تاپ جدید در سری پاویلیون HP

در سوی دیگر اچ‌پی دستی به سر و روی مدل پاویلیون x360 هم کشیده تا این مدل بتواند از حداکثر قابلیت‌های نسل 12 پردازنده‌های سری U اینتل بهره‌مند شود. نمایشگر این مدل همچنین قابلیت تغییر دارد و کاربر می‌تواند با چرخش 360 درجه آن از دستگاه مانند تبلت استفاده کند.

نوشته های مشابه

همچنین کاربرانی که از حالت تبلت استفاده بیشتری دارند، می‌توانند با تهیه یک قطعه جانبی 5 5000 اینتل برای این محصول اتصال اینترنت همراه موبایل نیز ایجاد کنند.

سایر مشخصات مدل‌های پاویلیون پلاس و x360

از میان سایر مشخصات این مدل‌ها می‌توان به دوربین‌های 5 مگاپیکسلی در هر دو مدل اشاره کرد. این دوربین‌ها دارای فناوری HP Presence هستند که شامل هوش‌ مصنوعی جهت حذف نویز می‌شود. همچنین هر دو مدل مجهز به بلندگوهای Bang & Olufsen نیز هستند.

مدل پاویلیون x360 دارای 2 رم 8 گیگابایتی DDR4-3200 و فضای ذخیره‌سازی بین 256 گیگابایت الی 1 ترابایت است، مدل x360 همچنین سه گزینه i7-1255U و i5-1235U به همراه i3-1215U را در زمینه پردازنده ارائه می‌کند.

البته مدل پلاس در زمینه پردازنده تنوع بیشتری دارد و 5 پردازنده را ارائه می‌دهد و از نظر رم و فضای ذخیره‌سازی تقریبا مشابه مدل x360 است، با این تفاوت که فاقد گزینه 1 ترابایتی برای فضای  ذخیره‌سازی است.

در پایان گفتنی است که مدل پلاس از تاریخ 4 خرداد در 5 رنگ و با قیمت 799 دلار موجود خواهد بود و مدل x360 نیز در طول تابستان با 3 رنگ و برچسب قیمتی 599 دلار روانه بازار خواهد شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا