سرور مجازی
zoomit

سامسونگ برای سومین سال پیاپی عنوان شرکتی با بهترین مدیریت را در کره‌ جنوبی از آن خود کرد

سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در کره‌ی جنوبی است و به جرأت می‌توان گفت که نقش مهمی را در اقتصاد این کشور ایفا می‌کند. برای اینکه بتوان شرکتی را به چنین موقعیتی رساند، حتماً باید آن را به خوبی مدیریت کرد. این مسئله برای سامسونگ صدق می‌کند؛ زیرا باوجود چالش‌‎های موجود موفق شده برای سه‌ سال متوالی به‌عنوان بهترین شرکت کره‌ی جنوبی باقی نماند.

سام‌موبایل با استناد به گزارش اخیر CEO Score می‌نویسد، در سال ۲۰۲۱ سامسونگ در بین ۵۰۰ تجارت برتر کره‌ی جنوبی، عنوان شرکتی با بهترین مدیریت را از آن خود کرده است. این یعنی شرکت مذکور موفق شده سه سال متوالی رتبه‌ی اول را برای خود حفظ کند و این دستاورد بزرگی محسوب می‌شود. CEO Score از سال ۲۰۱۷ پتانسیل مدیریتی شرکت‌های کره جنوبی را اندازه‌گیری می‌کند. برخی از شرکت‌های وابسته به این مجموعه مانند Samsung Biologics نیز به دلیل مدیریت مؤثرشان مورد تحسین قرار گرفته‌اند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • کوالکام برای اولین‌بار به یکی از مشتریان بزرگ سامسونگ تبدیل شده است

این شرکت در چهار بخش از جمله رشد بالا، سرمایه‌گذاری، رقابت جهانی و ایجاد شغل امتیازهای بالایی کسب کرده است. پس از آن هیوندای در جایگاه دوم قرار دارد که به دلیل رشد بالا، حکمرانی شفاف و ایجاد مشاغل مختلف توانسته رتبه‌ی بسیار خوبی به دست آورد. شرکت اینترنتی Naver در جایگاه سوم این فهرست قرار گرفت و امتیاز بالایی در بخش‌های حکمرانی شفاف و برابری جنسیتی دریافت کرد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا