سرور مجازی
zoomit

ساعت هوشمند شیائومی S1 Pro با ظاهری کلاسیک و GPS داخلی رونمایی شد

شیائومی سرانجام در رویداد امروز، در کنار محصولاتی مثل گوشی تاشو میکس فولد ۲ و نسل جدید ایربادهای خود، ساعت هوشمندی نیز معرفی کرد که Watch S1 Pro نام دارد. یکی از ویژگیهای مهم S1 Pro تغییر دکمه کناری آن به کراون دیجیتالی است.

واچ اس ۱ پرو به گونه‌ای طراحی شده که بیشتر شبیه ساعتی معمولی به نظر می‌رسد و به همین دلیل حس خاصی به کاربر منتقل می‌کند. شیائومی بند‌های چرمی به رنگ‌های بژ و مشکی برای آن در نظر گرفته تا بتوان به‌راحتی آن را در مکان‌های رسمی مورد استفاده قرار داد. البته بند این محصول را می‌توان به‌راحتی با گزینه‌های دیگر که دربرابر آلودگی و صدمات مقاوم بیشتری دارند و برای ورزش راحت‌تر هستند، تغییر داد.

واچ S1 پرو از صفحه‌نمایش OLED گرد ۱٫۴۷ اینچی با سایز ۴۶ میلی‌متر بهره می‌برد و با شیشه یاقوت کبود محافظت می‌شود. همچنین چند واچ فیس جذاب نیز توسط شیائومی به نمایش گذاشته شد که از تم پریمیوم ساعت‌های مکانیکی لوکس الهام می‌گیرند.

محصول جدید شیائومی به تراشه‌ی پردازشی ۱۲ نانومتری ناشناسی مجهز شده است که به ادعای شرکت سازنده توانایی ارائه‌ی عملکرد عالی را دارد. واچ S1 پرو از شارژ سریع بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود تنها با ۱۰ دقیقه شارژ تا دو روز می‌توان از آن استفاده کرد.

ساعت شیائومی اس 1 پرو دارای GPS داخلی است، بنابراین می‌توانید مسیرهایی مانند دویدن و دوچرخه سواری را بدون حمل تلفن هوشمند خود ذخیره کنید.همچنین این محصول حالت‌های تمرینی زیادی را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

از قابلیت‌های جذاب ساعت Xiaomi Watch S1 Pro می‌توان به نظارت ۲۴ ساعته ضربان قلب و اندازه‌گیری خودکار سطح اکسیژن خون اشاره کرد. همچنین گفته می‌شود عمر باتری آن ۱۴ روز است.

این مطلب درحال به‌روزرسانی است…

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا