نماد سایت مجله خبری دیتاسنتر من

رندرهای جدید تفاوت پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو را نشان می‌دهند

امروز گزارش دیگری از سری پیکسل ۶ گوگل که هفته آینده رسما معرفی می‌شود، منتشر شده و رندرهای دو عضو این خانواده را نشان می‌دهد. با توجه به این رندرها می‌توانیم متوجه تفاوت‌های موجود در طراحی پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو شویم.

طبق اطلاعات یک منبع آگاه توییتری به نام «ایوان بلس»، پیکسل ۶ استاندارد در رنگ‌های نارنجی، سفید و مشکی به بازار می‌آید. مدل پرو هم در سه رنگ زرد، سفید و مشکی تولید می‌شود. در ادامه تصویر نسخه مشکی پیکسل ۶ را می‌بینید:

در این تصاویر بیرون‌زدگی ماژول دوربین به خوبی پیداست. گوگل امسال طراحی متداول ماژول‌های دوربین مربعی یا عمودی را کنار گذاشته و در عوض از یک ماژول افقی استفاده کرده تا فضای کافی برای کارگذاری سنسورها وجود داشته باشد. در ادامه تصاویر نسخه مشکی پیکسل ۶ پرو را می‌بینید:

قاب عقب پیکسل ۶ و ۶ پرو دارای سه رنگ است. در بالا طیف روشنی از رنگ خاکستری استفاده شده است. در زیر ماژول دوربین زمینه‌ای مشکی رنگ قرار گرفته و بخش عمده دستگاه که قسمت پایینی آن را تشکیل می‌دهد به رنگ خاکستری تیره است. دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا در سمت راست بدنه این دو مدل دیده می‌شوند.

با توجه به رندرهای حاضر، پیکسل ۶ پرو حاشیه‌های کمتری در اطراف نمایشگر دارد و از پنلی استفاده می‌کند که کمی خمیده است. ولی پیکسل ۶ پنل تخت دارد و به همین خاطر حاشیه‌های کنار نمایشگر بیشتر به چشم می‌آیند.

سری پیکسل ۶ به تراشه اختصاصی تنسور گوگل مجهز می‌شود و از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این دوربین قادر است ۱۵۰ درصد بیشتر از پیکسل ۵ نور دریافت کند. دوربین دوم پیکسل ۶ یک سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی است و همراهش یک سنسور تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۴ برابری هم قرار گرفته است. در این خانواده فقط مدل پرو به پنل ۱۲۰ هرتزی LTPO مجهز می‌شود.

خروج از نسخه موبایل