سرور مجازی
فضای مجازی

بررسی خصوصی‌سازی سرخابی‌ها در کمیسیون فرهنگی مجلس بدون نتیجه‌ای خاص

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سیدحمید سجادی روز گذشته پس از حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس در جمع خبرنگاران گفت: یکی از تکیه‌گاه‌های ما در ورزش و جوانان در کمیسیون فرهنگی مجلس شوراى اسلامى که تمامی اعضای آن دغدغه ورزش و جوانان را دارند؛ من حدود 50 روز است که در جایگاه وزیر و ورزش جوانان قرار دارم و همواره کمیسیون فرهنگی یار و یاور ما بوده است و راهکارهای اجرایی را برای رفع این مسائل و مشکلات ارائه داده اند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: امروز اولین جلسه رسمی در مجلس بود که به همراه برخی معاونین وزارت ورزش و جوانان در کمیسیون فرهنگی حضور داشتم و مباحث ارزشمندی مطرح شد و من گزارش عملکرد مختصری در 50 روز حضورم در این وزارتخانه را در دو حوزه جداگانه ورزش و همچنین جوانان بیان کردم. ضمن اینکه در خصوص موضوع ورزش قهرمانی و ورزش همگانی مباحثی را هم مطرح کردم.

یادداشت اقتصادی|پوست خربزه خصوصی‌سازی، زیر پای وزیر ورزش

وی عنوان کرد: نمایندگان مجلس در این نشست دغدغه‌های فرهنگی و ورزشی خود را بیان کردند و خواستار رفع مشکلات در این رشته شدند و اظهارات نمایندگان تذکر و یادآوری برای من بود که قطعاً در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار خواهد گرفت.

وزیر ورزش و جوانان گفت: همچنین نمایندگان مجلس خواستار توجه بیشتر به ورزش بانوان و رسیدگی به مسائل اخلاقی و امنیتی در باشگاه‌های ورزشی شدند؛ و موضوعاتی هم درباره خصوصی‌سازی ورزش و نحوه خصوصی‌سازی و واگذاری باشگاه‌های دولتی مانند باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال و یا هزینه‌‌های ورزشی و پیشگیری از بالا رفتن این هزینه‌ها و حمایت از هیأت‌های ورزشی از جمله مهم‌ترین محورهای این نشست بود.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا