سرور مجازی
فضای مجازی

سامسونگ تولید گلکسی S۲۲ FE را برای افزایش عرضه S۲۲ Ultra لغو کرد

طبق گزارش‌های منتشر شده ظاهراً شرکت سامسونگ توسعه گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۲ FE را متوقف کرده و قرار نیست که این گوشی تولید شود. گفته شده کمبود تراشه و افزایش تقاضا برای Galaxy S۲۲ Ultra، سامسونگ را به این تصمیم وا داشته است.

البته خبر خوب این است که سری FE متوقف نمی‌شود، زیرا برنامه‌هایی برای ارائه گوشی گلکسی S۲۳ FE سامسونگ در سال آینده، وجود دارد.

گوشی Samsung Galaxy S۲۲ FE قرار بود همان تراشه‌های پرچمدار Ultra را داشته باشد، اما عملکرد قوی مدل اولترا این پرچمدار، سامسونگ را وادار کرده تا در استراتژی خود برای سال ۲۰۲۲ تجدید نظر کند. سامسونگ برنامه‌هایی برای تولید ۳ میلیون دستگاه از مدل Fan Edition داشت که این عدد همچنان هدف S۲۳ FE خواهد بود.

با این حال، سامسونگ با قدرت به سمت هدف خود یعنی فروش ۱۰ میلیون دستگاه گلکسی اس ۲۲ اولترا پیش می‌رود و باید منابع بیشتری را به تولید آن تخصیص دهد.

گلکسی S۲۲ Ultra

برنامه‌های اولیه برای سال ۲۰۲۳ این است که سامسونگ ۳۰ درصد مدل اولترا بیشتری بفروشد، یعنی ۱۳ میلیون دستگاه. انتظار می‌رود گلکسی اس ۲۳ وانیلی به ۸.۵ میلیون دستگاه برسد، در حالی که پلاس با تنها ۶.۵ میلیون فروش پیش بینی شده، کمترین محبوبیت را در بین مشتریان این سری گوشی خواهد داشت.


بیشتر بخوانید

  • سامسونگ ۱۹ مرداد رویداد Unpacked را برگزار می‎کند

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا