سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

ماکت گلکسی S22 اولترا طراحی متفاوت دوربین اصلی را به نمایش می‌گذارد

سامسونگ اوایل سال آینده میلادی از گوشی‌های سری گلکسی S22 رونمایی می‌کند و حالا تصاویری از ماکت قدرتمندترین مدل این خانواده یعنی گلکسی S22 اولترا به اینترنت راه پیدا کرده که از طراحی دوربین P شکل خبر می‌دهند و البته برخلاف گزارش‌ها، در این ماکت خبری از جایگاه مخصوص قلم S Pen نیست، با این وجود نمی‌توان چنین ایده‌ای بطور کامل رد کرد.

در حالت کلی انتظار نمی‌رود طراحی کلی گوشی‌های سری گلکسی S22 تفاوتی با نسل قبلی داشته باشد، اما روی پنل پشتی گوشی گلکسی S22 اولترا شاهد تغییراتی هستیم و چینش دوربین به صورت P شکل است. در گذشته شاهد چنین سبک طراحی در رندرهای مربوط به این دستگاه بوده‌ایم.

شکل کلی دستگاه مانند گلکسی نوت ۲۰ اولترا شده است. این تصاویر به شایعات اخیر مبنی بر اینکه گلکسی S22 اولترا به عنوان گلکسی نوت ۲۲ اولترا از راه می‌رسد، دامن می‌زند. به گفته «OnLeaks»، این گوشی از یک نمایشگر ۶.۸ اینچی خمیده بهره می‌برد و پنل پشتی‌اش دوربین اصلی چهارگانه را میزبانی می‌کند.

گزارش‌ها تا به امروز به درگاه مخصوص قلم S Pen اشاره داشته‌اند، اما در ماکت چنین محلی دیده نمی‌شود. دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در سمت راست گوشی قرار دارند. البته طرح‌های اولیه ممکن است با محصول نهایی متفاوت باشند و فعلا نمی‌توان به این تصاویر اطمینان کرد.

سری گلکسی S22 از اهمیت بالایی برای سامسونگ برخوردار است و شاهد بهترین‌ها در این محصولات خواهیم بود، بنابراین وجود قلم S Pen در مدل اولترا دور از انتظار نیست. به نظر می‌رسد گوشی گلکسی S22 اولترا به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شود و نمایشگر آن نسبت تصویر مشابه نوت ۲۰ اولترا یعنی ۱۹.۳:۹ داشته باشد. چندی پیش در گزارشی ابعاد این پرچمدار سامسونگ برابر ۱۶۳.۲ در ۷۷.۹ در ۸.۹ میلی‌متر عنوان شده بود که با توجه به بیرون‌زدگی دوربین‌ها، ضخامت این بخش به ۱۰.۵ میلی‌متر می‌رسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا