سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

وان پلاس ۹ RT با اسنپدراگون ۸۸۸ و ۱۲ گیگابایت رم در گیک‌بنچ رویت شد

مدت‌هاست زمزمه معرفی وان پلاس ۹ RT به گوش می‌رسد و امروز یک گوشی این شرکت چینی در سایت گیک‌بنچ مشاهده شده. گفته می‌شود این گوشی برای بازارهای هند و چین درنظر گرفته شده و ظاهرا در تاریخ ۲۳ مهرماه (۱۵ اکتبر) از آن رونمایی می‌شود. تلفن جدید وان پلاس قبلا با شماره مدل «MT2110» در سایت ۳C چین مشاهده شده بود و اکنون در گیک‌بنچ حاضر شده که بخشی از مشخصاتش مانند تجهیز به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ را در اختیار ما قرار می‌دهد.

در ماه آگوست گزارشی ادعا کرد گوشی وان پلاس ۹ RT به نسخه بالاتری از اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز می‌شود. تا چندی پیش مشخص نبود شرکت چینی از کدام تراشه برای گوشی جدیدش بهره می‌برد، اما اکنون با اسم رمز Lahaina روبه‌رو هستیم که مربوط به اسنپدراگون ۸۸۸ است.

وان پلاس ۹ RT با شماره مدل «MT2110» به ۱۲ گیگابایت رم مجهز شده و اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند. این دستگاه در بخش تک هسته‌ای امتیاز ۸۱۸ را بدست آورده و در بخش چند هسته‌ای نیز موفق شده امتیاز ۳۲۴۶ را کسب کند. گفته می‌شود مدلی دیگر با شماره «MT2111» برای بازار هند درنظر گرفته شده است.

وان پلاس 9 RT

از دیگر مشخصات احتمالی گوشی جدید وان پلاس می‌توان به صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز اشاره کرد. این دستگاه دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت که توسط یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. دوربین سلفی آن ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

وان پلاس برای این محصولش یک باتی ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی درنظر می‌گیرد که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی است. انتظار می‌رود د بالاترین نسخه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روبه‌رو شویم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا