سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

توییتر با اضافه کردن قابلیت «co-host» مدیریت چت‌روم‌های Spaces را بهبود می‌بخشد

توییتر قابلیت جدیدی به نام «co-host» به پلتفرم خود اضافه کرده که به ایجاد کنندگان چت‌روم‌های صوتی در سرویس Spaces کمک می‌کند با همکاری حداکثر دو میزبان کمکی بتوانند مدیریت و نظارت بهتری بر چت روم داشته باشند.

میزبان‌های کمکی می‌توانند در چت‌روم‌ها صحبت کنند، سایر کاربران را به روم صوتی دعوت کرده، توییت‌ها را پین کنند و افراد را از اتاق اخراج نمایند. اگرچه برخی محدودیت‌ها هم برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. برای مثال تنها سازنده اتاق می‌تواند اقدام به تعریف یا تغییر میزبانان مشترک کند و نمی‌توانند اقدام به پایان گفتگو نمایند. اکنون تعداد افرادی که قادر خواهند بود به صورت همزمان در یک اتاق صحبت کنند نیز افزایش یافته است و شامل میزبان اصلی، دو میزبان مشترک و ده سخنگوی انتخابی از میان شرکت‌کنندگان می‌شود.

تغییرات گفته شده به مرور در تمامی حساب‌های کاربری سرویس Spaces توییتر در دسترس قرار می‌گیرد و می‌تواند به میزبانان گفتگوهای بزرگ و اتاق‌های شلوغ کمک کند. توییتر در پاسخ به سایر اپلیکیشن‌های چت صوتی، اقدام به معرفی Spaces کرد که با استقبال بسیار مناسبی از سوی کاربران مواجه شد. بهبودها و آپدیت‌های متناوب نشان می‌دهد که توییتر اهمیت بسیاری به سرویس مذکور می‌دهد و قصد دارد افراد بیشتری را به استفاده از آن ترغیب کند. همچنین محل قبلی قرارگیری فلیت‌ها از این پس برای قرارگیری امکانات مرتبط با چت صوتی در نظر گرفته شده است.

با حذف قابلیت فلیت، اکنون سرویس Spaces تنها ویژگی توییتر است که فراتر از امکانات پایه و قدیمی آن به کاربران ارائه می‌شود و شاید بتواند آینده این شبکه اجتماعی را رقم بزند. پس از موفقیت بی‌نظیر کلاب‌ هاوس، سایر پلتفرم‌ها نیز اقدام به ارائه خدمات مشابهی کردند که سرویس گرین روم (Greenroom) اسپاتیفای یکی از جدیدترین آن‌ها محسوب می‌شود و به عنوان یک اپلیکیشن مستقل می‌تواند اتاق‌هایی با حداکثر هزار کاربر را پذیرا باشد. فیسبوک و دیسکورد هم از سایر بازیکنان مهم این عرصه محسوب می‌شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا