سرور مجازی
فضای مجازی

دو برنامه Duo و Meet با یکدیگر ادغام می‌شوند

از آخرین باری که گوگل برنامه‌های پیام‌رسان خود را اصلاح کرده، مدت زیادی می‌گذرد، به همین علت محققان فکر می‌کردند این شرکت دیگر  قصد ندارد برنامه‌های خود را تغییر دهد. اما غول فناوری و جست‌وجو به تازگی اعلام کرده که به زودی  دو برنامهMeet را با Duo ادغام می‌کند.

به گزارش سایت جی سی ام آرنا؛  گوگل همه ویژگی‌های Meet را به برنامه Duo اضافه کرده و در  اواخر امسال، نام برنامه Duo را به Google Meet تغییر خواهد داد، در این مرحله Meet تنها سرویس ارتباطی ویدئویی این شرکت خواهد بود.

براساس گزارش‌ها، Duo تمام ویژگی‌های تماس ویدئویی موجود خود را حتی با نام جدید حفظ می‌کند، و اگر کاربر Duo هستید، سابقه مکالمه، مخاطبین و پیام‌های شما ایمن هستند، زیرا مورد دیگری وجود نخواهد داشت. همچنین قرار است چند قابلیت جدید به این برنامه اضافه شود. ویژگی‌های جدید شامل پس‌زمینه مجازی قابل تنظیم در تماس‌ها و جلسات، برنامه‌ریزی جلسات، چت درون جلسه، اشتراک‌گذاری مستقیم محتوا، زیرنویس‌های بسته هم‌زمان، تماس‌های ویدئویی با حداکثر ۱۰۰ شرکت‌کننده، تجربه‌های ویدیویی و صوتی پیشرفته با حذف نویز است.

 برنامه Duo و Meet

گفتنی است که اگر در حال حاضر از دو برنامه Duo یا Meet رایگان استفاده می‌کنید، با ادغام آن‌ها نیز مجبور نخواهید بود پولی بپردازید. اگر  از برنامه Meet استفاده می‌کنید، پس از تغییر نام Duo به Meet، با باز کردن برنامه، گزینه نصب آن برنامه به شما پیشنهاد می‌شود. تا آن زمان، برنامه اصلی Meet به کار خود ادامه می‌دهد.گفته شده، شرکت گوگل چند سالی‌است که به دلیل ادغام برنامه‌های مختلف مرتبط با پیام‌رسانی بدنام شده حال باید ببینم با انجام این کار آیا می‌تواند رضایت کاربران را بدست بیاورد یا خیر.


بیشتر بخوانید

  • کشف آسیب پذیری‌های جاسوسی در اندروید توسط گوگل

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا