سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

مشخصات وان پلاس ۹RT اعلام شد؛ آغاز فروش از ۲۷ مهر

وان پلاس دیروز از معرفی گوشی وان پلاس ۹RT در تاریخ ۲۱ مهر ماه (۱۳ اکتبر) خبر داد و حالا این کمپانی بخشی از مشخصات این گوشی هوشمند را اعلام کرده و از شروع فروش آن از تاریخ ۲۷ مهر ماه (۱۹ اکتبر) خبر داده است. این دستگاه به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز می‌شود.

به گفته وان پلاس، کاربران این دستگاه به رم از نوع LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 دسترسی پیدا می‌کنند. همچنین این گوشی هوشمند به نمایشگر E4 با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود که از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

وان پلاس اطلاعاتی درباره میزان رم این دستگاه منتشر نکرده، اما بر اساس بنچمارک گیک‌بنچ، باید منتظر ۱۲ گیگابایت رم در آن باشیم. البته به احتمال زیاد نسخه‌ای از آن با ۸ گیگابایت رم هم از راه می‌رسد.

وان پلاس 9RT

وان پلاس گوشی ۹RT را در دو رنگ روانه بازار می‌کند و همچنین از آغاز پیش فروش آن در روز معرفی و عرضه‌اش در ۲۷ مهر ماه خبر داده است. طبق تصاویر منتشر شده از سوی فروشگاه‌های آنلاین JD.com و Suning.com، با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی روبه‌رو می‌شویم.

از سایر مشخصات احتمالی این دستگاه می‌توان به نمایشگر ۶.۵۵ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی ‌پلاس اشاره کرد. دوربین ۵۰ مگاپیکسلی آن از سنسور IMX766 سونی بهره می‌برد و کاربران در کنار آن احتمالا به دوربین‌های اولترا واید و ماکرو هم دسترسی پیدا می‌کنند. دوربین سلفی آن هم احتمالا ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا