سرور مجازی
فضای مجازی

افزایش 732 درصدی صادرات نفتی ایران از بنادر غرب هرمزگان

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قاسم عسکری‌نسب مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون، 3 میلیون و 228 هزار تن کالای نفتی و غیرنفتی صادر شده که شاخص‌ها رشد 304 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

وی با اشاره به رشد 68 درصدی صادرات غیرنفتی با حجم بیش از 865 هزار تن در طی این مدت، افزود: از ابتدای امسال تا کنون بیش از 5 میلیون و 170هزار تن کالای نفتی و غیرنفتی در این بنادر تخلیه و بارگیری شده است که در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل شاهد رشد 130 درصدی در امر تخلیه و بارگیری هستیم.

وی تصریح کرد: طدر مدت یاد شده 3 میلیون و 500 هزار تن کالای نفتی تخلیه و بارگیری شد که در این بخش مجموع شاخص‌ها رشد 200 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

به گفته وی، از مجموع عملیات تخلیه و بارگیری انواع کالا، بیش از یک میلیون و 663 هزار تن نیز مربوط به کالاهای غیرنفتی است و در این بخش نیز 54 درصد افزایش محقق شده است.

مدیربنادر و دریانوردی غرب هرمزگان اضافه کرد: طی این مدت نیز بیش از 614 هزا رتن انواع محصولات غیرنفتی در بنادر غرب استان کاپوتاژ شده که افزایش 31 درصدی در این حوزه را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا