سرور مجازی
zoomit

پوستر تبلیغاتی Xiaomi S1 Pro تاریخ رونمایی و جزئیات طراحی این ساعت هوشمند را نشان می‌دهد

شیائومی اخیراً طی سخنرانی سالانه لی جون، مدیرعامل و بنیان‌گذارش، تأیید کرده است تعداد زیادی محصول جدید از جمله گوشی تاشو شیائومی میکس فولد ۲، شیائومی پد ۵ پرو ۱۲.۴ و شیائومی بادز ۴ پرو را در تاریخ ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد) معرفی خواهد کرد. اکنون، پوستر تبلیغاتی از این شرکت نشان می‌دهد ساعت هوشمند جدیدی با نام Xiaomi S1 Pro نیز در همین رویداد به نمایش گذاشته خواهد شد. این محصول نسخه‌ی ارتقایافته‌ای از Watch S1 خواهد بود که در سال ۲۰۲۱ برای اولین بار مشاهده کردیم.

صفحه رسمی شیائومی در شبکه اجتماعی ویبو پوستر جدیدی را به اشتراک گذاشت که طراحی و تاریخ عرضه‌ی شیائومی واچ اس ۱ پرو را نشان می‌دهد. این شرکت تأیید کرده است که این ساعت در ۱۱ آگوست در کنار محصولات یادشده عرضه خواهد شد.

پوستر تبلیعاتی ساعت هوشمند شیائومی S1 Pro

مقاله‌ی مرتبط:

  • شیائومی می بند 7 با نمایشگر بزرگ‌تر، شارژدهی ۱۴ روزه و رنگ‌بندی متنوع رونمایی شد

همان‌طورکه از نام آن مشخص است، Xiaomi Watch S1 Pro نسخه‌ی جدید و ارتقا‌یافته‌‌ای از Watch S1 خواهد بود که در دسامبر ۲۰۲۱ عرضه شد.‌ با بررسی پوستر منتشرشده می‌توان تغییرات کوچکی را در نسل جدید یافت. از این تغییرات می‌توان به جایگزینی آرایه‌ی دکمه‌های دوگانه ساعت S1 با کراون دیجیتال و دکمه‌ای که تقریباً نامرئی به نظر می‌رسد اشاره کرد. علاوه‌براین، پوستر تبلیغاتی نشان می‌دهد که Watch S1 Pro حاشیه‌های نمایشگر باریک‌تری نسبت به Watch S1 دارد. درضمن، این ساعت در سه رنگ دردسترس خواهد بود.

توجه داشته باشید که درحال‌حاضر شیائومی S1 پرو تنها در بازار چین عرضه می‌‌شود. مطمئن نیستیم که آیا این محصول دردسترس مصرف‌کنندگان جهانی قرار می‌گیرد یا خیر. اگر این شرکت تصمیم بگیرد ساعت جدید خود را به صورت جهانی به فروش برساند، احتمالاً آن را در رویداد معرفی شیائومی 12T عرضه خواهد کرد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا