سرور مجازی
رمز ارز

لیست سودآورترین دارایی‌های جهان در سال ۲۰۲۳ منتشر شد! جایگاه بیت کوین کجاست؟

لیست سودآورترین دارایی‌های جهان در سال ۲۰۲۳ منتشر شد! جایگاه بیت کوین کجاست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در سال ۲۰۲۳، سالی که اقتصادهای بزرگ جهان با عدم قطعیت، تورم رو به بالا و نگرانی‌ها در مورد افزایش نرخ بهره، دست و پنجه نرم می‌کنند، بیت کوین به ‌عنوان ستاره‌ بازار ظاهر شده و از دیگر طبقات دارایی‌های سنتی بهتر عمل کرده است. این دستاورد، علی‌رغم این که بیت کوین عمدتاً در مرحله تثبیت معامله می‌شود، قابل‌توجه است.

به گزارش گروه سرمایه‌گذاری دیجیتال نیویورک (NYDIG) در ۶ اکتبر، بیت کوین با سود ۶۳٫۳ درصدی خود در سال ۲۰۲۳، بهترین کلاس دارایی لقب گرفته است.

به این ترتیب، بیت کوین از سایر کلاس‌های دارایی قابل‌توجه مانند بازار سهام ایالات متحده (۱۲٫۲ درصد)، کالاها (۶ درصد)، پول نقد (۳٫۸ درصد) و طلا (۱٫۱ درصد)، پیشی گرفته است.bitcoin-is-2023s-best-performing-asset-among-40-wealth-classesیکی از برجسته‌ترین جنبه‌های عملکرد بیت‌کوین در سال جاری، توانایی آن در حفظ محدوده معاملاتی نسبتاً باریک، علی‌رغم فشارهای خارجی قابل‌توجه است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

بر اساس داده‌های بازار، قیمت این ارز دیجیتال در محدوده ۲۵ هزار تا ۳۱ هزار دلار باقی مانده و در مقابل تلاش‌ها برای شکست در هر جهت مقاومت می‌کند.

در این میان، لازم به ذکر است که تحت تأثیر عوامل متعدد، از جمله احتمال تأیید یک صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات و هاوینگ آتی، بیت ‌کوین هنوز هم پتانسیل بالایی برای صعود دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا