سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

نسل بعدی سری ردمی نوت شیائومی احتمالا از فناوری شارژ ۱۲۰ وات بهره می‌برد

یکی از منابع آگاه بازار در شبکه اجتماعی ویبو چین می‌گوید نسل بعدی سری ردمی نوت از فناوری شارژ ۱۲۰ وات بهره خواهد برد. پیشتر نیز برخی دیگر از منابع آگاه به چنین موضوعی اشاره کرده بودند.

در حال حاضر تنها دو شرکت «شیائومی» و «ویوو» فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات ارائه می‌کنند که شیائومی با عرضه سری ۱۱T استندهای خود را نیز به بازار عرضه کرد.

برای اولین بار حساب کاربری «Digital Chat Station» در شبکه اجتماعی ویبو چین، چند ماه پیش فاش کرد که فناوری شارژ سریع برای سری ردمی نوت نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. اکنون این افشاگر در شبکه اجتماعی ویبو یک بار دیگر تایید کرد که این فناوری به گوشی‌های آینده این سری خواهد آمد.

ردمی نوت

به گفته او، گوشی برتر از این سری به فناوری شارژ ۱۲۰ واتی مجهز خواهد شد. جانشین سری ردمی نوت ۱۰ به احتمال زیاد ردمی نوت ۱۱ نامیده خواهد شد. اما با توجه به اینکه شیائومی قصد دارد برند «می» را از نام محصولات خود حذف کند، نمی‌توان نام آینده گوشی‌های این سری را به صورت دقیق تایید کرد.

همچنین باید اشاره کرد که این افشاگر معتبر، درباره نسخه چینی این گوشی صحبت کرده است. باید توجه کرد که دو نسل اخیر این سری در چین و بازارهای بین‌المللی در گزینه‌های متفاوتی به فروش رسیدند. بنابراین، این دستگاه می‌تواند در خارج از بازار داخلی چین با نام دیگری شناخته شود و مشخصات متفاوتی داشته باشد.

ردمی نوت ۱۰ پرو ۵G در حال حاضر با پشتیبانی از فناوری شارژ ۶۷ وات سریع‌ترین دستگاه شیائومی در این سری از نظر شارژ محسوب می‌شود. این گوشی در برخی بازارها با نام پوکو X3 GT به فروش می‌رسد.

شیائومی در چند وقت اخیر دستگاه‌های قابل توجهی مانند «ردمی نوت ۱۰ لایت» و «شیائومی CIVI» را معرفی کرده است. غول فناوری چینی حتی قصد دارد هفته آینده از گوشی گیمینگ «بلک شارک ۴S» رونمایی کند. از طرفی دیگر دیروز نیز اعلام شده بود که «ردمی K40S» به دلیل کمبود تراشه با مشکلاتی روبرو شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا