سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

بلک شارک ۴S با دوربین سه‌گانه ۲۱ مهرماه معرفی می‌شود

بلک شارک ۴ شیائومی در دو نسخه معمولی و پرو معرفی شد و حالا قرار است عضو جدیدی یعنی بلک شارک ۴S در تاریخ ۲۱ مهرماه به این خانواده اضافه شود.

هنوز اطلاعات چندانی در مورد مشخصات گوشی جدید شیائومی در دست نیست، اما یکی از مدیران شرکت، تصاویری از آن در شبکه اجتماعی ویبو چین به اشتراک گذاشته که دوربین سه‌گانه آن را نشان می‌دهد.

در تصویر مذکور دوربین سه‌گانه با چینش افقی و نمای جلویی قابل رویت است. همچنین چند عکس گرفته شده با دوربین‌ بلک شارک ۴S توسط مدیر اجرایی شیائومی در ویبو به اشتراک گذاشته شده است. تا روز معرفی تنها چند روز باقی و احتمالا تا آن زمان اطلاعات بیشتری از آن به بیرون درز می‌کند. همچنین ممکن است بازهم جزییات بیشتری توسط شیائومی منتشر شود. شایان ذکر است گوشی استاندارد Black Shark 4 از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی سوپر امولد بهره می‌برد که وضوحی برابر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ دارد. این نمایشگر به نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز و +HDR10 مجهز است. دوربین مورد استفاده در مدل استاندارد از یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی در کنار دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۵ مگاپیکسلی ماکرو تشکیل شده است.

ظرفیت باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت و پشتیبانی از شارژ ۱۲۰ واتی برای آن در نظر گرفته شده که در زمان ۱۷ دقیقه به صد درصد شارژ دست پیدا می‌کند. حسگر اثر انگشت در کنار گوشی، درگاه USB Type-C و بلندگوهای استریو از دیگر ویژگی‌های آن هستند. تراشه آن نیز اسنپدراگون ۸۷۰ است که با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی مشکلی در اجرای اندروید ۱۱ نخواهد داشت. باید دید سری جدید خانواده Black Shark 4 از چه مشخصاتی بهره می‌برد و کدام ویژگی‌ها را از برادران خود به ارث می‌برد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا