سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

توییتر روی ویژگی جدیدی برای اطلاع‌رسانی درباره گفتگوهای جنجالی کار می‌کند

توییتر در طول تابستان ویژگی‌های جدیدی را برای پلتفرم خود ارائه کرد یا مورد آزمایش قرار داد و به نظر نمی‌رسد به دنبال تغییر در چنین رویکردی باشد. این بار توییتر در حال آزمایش ویژگی جدیدی برای کاربران موبایل است تا گفتگوهای جنجالی را به آن‌ها اطلاع‌رسانی کند.

حساب پشتیبانی توییتر آزمایش این ویژگی جدید را اعلام کرده و توضیح می‌دهد که در حال حاضر آزمایش این ویژگی در حال پیشرفت است. شیوه کار این ویژگی نیز بسیار ساده است و با استفاده از یک بنر هشدار آبی روشن در بالای پاسخ‌های یک توییت، به کاربران اطلاع‌رسانی می‌کند که این مکالمه ممکن است جنجالی باشد.

توییتر

کاربران پس از کلیک روی این بنر با یک پنجره پاپ-آپ مواجه می‌شوند که جزئیات بیشتری را نشان می‌دهد. موارد اشاره شده در این صفحه به قوانین توییتر مربوط می‌شود که به نوعی جنجالی بودن مکالمه را نشان می‌دهند. با این حال کاربران که می‌خواهند مکالمه خود را ادامه دهند، می‌توانند برای ادامه دکمه «Count Me In» در پایین صفحه را انتخاب کنند.

ویژگی جدید توییتر برای کاربرانی می‌تواند مفید باشد که قصد دارند از این پلتفرم استفاده کنند اما از مکالمات جنجالی که اغلب اوقات در این شبکه اجتماعی یافت می‌شود، فاصله داشته باشند. به عنوان مثال بسیاری از اخبار حساس ممکن است در توییتر منتشر شوند که باعث افزایش اضطراب و در برخی موارد مشکلات روانی-احساسی کاربران می‌شود.

ویژگی اعلان جدید توییتر برای کاربران iOS و اندروید قابل مشاهده خواهد بود اما هنوز مشخص نشده که در دسترس چه تعداد از کاربران قرار خواهد گرفت. مانند هر ویژگی تحت آزمایش دیگری، این مورد نیز پیش از اینکه در دسترس تمام کاربران قرار بگیرد، ممکن است دچار تغییرات جدیدی شود.

توییتر در تلاش‌های اخیر برای بهبود تجربه کاربری پلتفرم خود اعلام کرده بود که مشکل ناپدید شدن توییت‌ها هنگام رفرش خودکار صفحه را حل خواهد کرد. این مشکل به دلایل مختلفی توسط برخی کاربران گزارش شده بود که توییت‌های منتشر شده را از دسترس کاربران خارج می‌کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا