سرور مجازی
تکنولوژی

ایسوس 14 تیرماه از گوشی گیمینگ ROG Phone 6 رونمایی می‌کند

ایسوس با انتشار پوستر جدیدی تایید کرد که نسل بعدی گوشی‌های گیمینگ سری ROG خود را با نام ROG Phone 6 در تاریخ 5 ژوئیه (14 تیر) و ساعت 16:30 دقیقه (به وقت تهران) از طریق رویدادی زنده و آنلاین معرفی خواهد کرد. این گوشی در کنار لوازم جانبی جدید و هدفون‌های مخصوص گیم معرفی می‌شود.

مشخصات قابل انتظار ایسوس راگ فون 6

هرچند در این پوستر به جزئیات و مشخصات سخت‌افزاری گوشی ROG Phone 6 هیچ اشاره‌ای نشده، اما برخی مشخصات گوشی آینده ایسوس فاش شده است. طبق گزارش‌هایی که منتشر شده، این دستگاه از جدیدترین چیپ پرچمدار کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 (Snapdragon 8 Plus Gen 1) بهره می‌برد.

ایسوس

از دیگر مشخصات قابل توجه این دستگاه همچنین می‌توان به نمایشگر AMOLED تولید شده توسط سامسونگ اشاره کرد که از نرخ تازه‌سازی 165 هرتز پشتیبانی می‌کند. همچنین ایسوس ظاهرا برای گوشی خود از سیستم خنک کننده جدیدی استفاده کرده است.

در مورد طراحی راگ فون 6، ایسوس می‌گوید که این دستگاه ظاهر جدیدی خواهد داشت که برای طراحی آن از فضا الهام گرفته شده است. همچنین این شرکت توضیح داده که گوشی آن‌ها دارای چند ویژگی منحصر‌به‌فرد است و به همراه تعداد قابل توجهی از لوازم جانبی برای گیمرها، مانند هدفون عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه
ایسوس

هرچند هنوز هیچ تصویری از این دستگاه به صورت رسمی توسط ایسوس منتشر نشده، اما قبلا یک تصویر گرافیکی از راگ فون 6 در نسخه جدید سیستم عامل اندروید 12 توسط برخی منابع فاش شده بود. طبق آن (تصویر بالا) هرچند به نظر می‌رسد این گوشی از زبان طراحی مشابه با مدل‌های قبلی خود پیروی می‌کند، اما چندین تغییر قابل توجه خواهد داشت. از جمله این تغییرها می‌توان به ماژول دروبین بزرگ‌تر، وجود نام تجاری ROG 06 روی پنل پشتی آن و نمایشگر ROG Vision PMOLED اشاره کرد.

با وجود اینکه بیش از یک ماه به زمان معرفی این دستگاه باقی مانده، انتظار می‌رود تا ایسوس به زودی جزئیات بیشتری درباره ROG Phone 6 به اشتراک بگذارد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا