سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

اطلاعات فاش شده توییچ شامل رمز عبور و شماره کامل کارت اعتباری کاربران نمی‌شود

روز گذشته اعلام شد که توییچ، سرویس استریم محبوب متعلق به آمازون هک شده است. اکنون این سرویس اعلام کرده که داده‌ها از طریق خطای سرور در اینترنت پخش شده‌اند و این داده‌ها شامل اطلاعات ورود به سیستم و شماره کامل کارت اعتباری کاربران نمی‌شوند.

روز گذشته اعلام شده بود که بخش بزرگی از داده‌های کاربران سرویس استریم محبوب توییچ در فضای سایبری افشا شده است. سرویس استریم متعلق به آمازون دیروز اعلام کرد که در حال بررسی مشکل به وجود آمده است و اطلاعات بیشتری را به اشتراک خواهد گذاشت. برخی گزارش‌ها حاکی از آن هستند که ۱۲۵ گیگابایت اطلاعات از جمله کد منبع کامل توییچ و اطلاعات پرداخت استریمر‌های برتر این پلتفرم به دلیل این حمله فاش شده است.

اکنون توییچ اطلاعات جدیدی در مورد نقض داده‌ها به اشتراک گذاشته و تایید کرده که برخی از داده‌ها به دلیل خطایی در تغییر پیکربندی سرور در معرض اینترنت قرار گرفته و این خطا به هکر اجازه می‌دهد تا به اطلاعات دسترسی داشته باشد. با این وجود، تحقیقات توییچ برای بررسی بیشتر این حادثه همچنان ادامه دارد.

توییچ

در حالی که توییچ هنوز در حال انجام بررسی‌های لازم است، برخی نگرانی‌های کاربران را برطرف کرده. به گفته این سرویس استریم، هیچ اطلاعات ورود به سیستمی از کاربران مانند نام کاربری یا پسورد فاش نشده است. بنابراین به نظر می‌رسد کاربران توییچ بیشتر باید نگران شماره کارت اعتباری خود باشند.

با این وجود توییچ تایید کرده که شماره کامل کارت اعتباری کاربران فاش نشده. با این وجود، به نظر می‌رسد که در این نقض، جزئیاتی از شماره‌های کارت اعتباری فاش شده باشد. پلتفرم استریم آمریکایی اطلاعات بیشتری درباره تحقیقات خود به اشتراک نگذاشته است.

بنابراین هنوز به صورت رسمی تایید نشده که چه مقدار از اطلاعات کاربران در این نقض اطلاعات فاش شده و آیا این موارد شامل اطلاعات پرداخت استریمر‌های برتر پلتفرم می‌شود یا خیر.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا