سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

انواع گیفت کارت معتبر در فروشگاه موبوگیفت

احتمالاً شما هم تاکنون واژه «گیفت کارت» به گوشتان خورده است! Gift Card یا کارت هدیه در واقع برای پرداخت هزینه‌های دلاری در سایت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. به‌عنوان مثال برای خرید یک بازی پلی استیشن باید حساب بین‌المللی داشته باشید که برای ما ایرانی‌ها بسیار سخت است. در چنین شرایطی بهتر است از گیفت کارت پلی استیشن استفاده کنیم.

جالب اینجاست که بسیاری از سایت‌ها و شرکت‌های معروف برای خدمات و سرویس‌های خودشان یک‌سری گیفت کارت طراحی کرده‌اند. از جمله این گیفت کارت‌ها می‌توان به گیفت کارت اپل و گیفت کارت آمازون اشاره کرد. پس از خرید گیفت کارت تنها کافیست که کد آن را در سایت مربوطه فعال کنید تا حساب کاربری‌تان به همان میزان شارژ شود.

حالا اگر می‌خواهید با انواع گیفت کارت آشنا شده و بهترین روش برای خرید آن‌ها را بشناسید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

انواع گیفت کارت بر اساس نوع کاربرد به چند دسته تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

الف) گیفت کارت‌های مخصوص گیمرها

گیمرها و علاقه‌مندان به بازی‌های ویدئویی را می‌توان طرفداران دوآتشۀ گیفت کارت به حساب آورد! زیرا این گیفت کارت‌ها خرید بازی‌های مختلف را راحت‌تر کرده و دردسرهای انتقال ارز به حساب‌های بین‌المللی را ندارد. علاوه‌برآن، برای خریدهای درون بازی نیز می‌توان از گیفت کارت استفاده کرد. به‌عنوان مثال، در بازی‌های اکشن مانند Call of Duty اگر بخواهید یک اسلحه بخرید، می‌توانید هزینۀ آن را از طریق گیفت کارت بپردازید.

افرادی که کنسول PS4 و یا PS5 دارند باید از گیفت کارت پلی استیشن استفاده کنند. علاوه‌بر‌آن، برای فعال‌سازی امکانات بیشتر و قابلیت بازی آنلاین نیز باید به دنبال خرید گیفت کارت ps4 باشند. اما کسانی که در حال حاضر از کنسول Xbox استفاده می‌کنند، باید گیفت کارت ایکس باکس و یا گیفت کارت ایکس باکس گلد را بخرند تا بتوانند بازی‌های آنلاین و چندنفره را انجام دهند.

از دیگر گیفت کارت‌های مخصوص گیمرها می‌توان به گیفت کارت نینتندو سوئیچ، گیفت کارت استیم والت و گیفت کارت پابجی موبایل اشاره کرد که هرکدام دارای مبالغ مختلف دلاری هستند.

ب) گیفت کارت ‌های مخصوص خرید اپلیکیشن و برنامه

همان‌طور که گفتیم، اکثر کمپانی‌های مشهور، گیفت کارت مخصوص به خودشان را دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به شرکت اپل اشاره کرد. شما با خرید گیفت کارت اپل یا اپل آیتونز می‌توانید به تمامی سرویس‌ها و خدمات شرکت اپل دسترسی داشته باشید. همچنین برای خرید برنامه و اپلیکیشن از اپل استور نیز بهتر است به فکر خرید گیفت کارت اپل از مراکز معتبر باشید.

شرکت گوگل نیز بیکار ننشسته و با ارائه گیفت کارت گوگل پلی کار ما را راحت کرده است. با کمک این گیفت کارت می‌توانیم اپلیکیشن‌ها و بازی‌های گوگل پلی را به راحتی خریداری کرده و در اسرع وقت دانلود کنیم.

اگر به‌دنبال خرید از سایت آمازون هستید اما حوصلۀ دردسرهای پرداخت پول بین‌المللی را ندارید، می‌توانید از گیفت کارت آمازون استفاده کنید. در این صورت، حساب کاربری شما در سایت آمازون شارژ خواهد شد و با چند کلیک ساده، پرداخت هزینه انجام می‌شود.

ج) گیفت کارت ‌های مخصوص موسیقی و فیلم

برای طرفداران موسیقی و فیلم نیز گیفت کارت ‌های متنوعی وجود دارد؛ چراکه شرکت‌های ارائه دهندۀ این خدمات به فکر مخاطبان خود در سرتاسر دنیا بوده‌اند و کارت‌های هدیه متنوعی را برای آن‌ها طراحی کرده‌اند. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به اسپاتیفای اشاره کرد.

اسپاتیفای یک پلتفرم برای شنیدن آلبوم‌ها و قطعات موسیقی است که دنیای بی‌نظیری دارد و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. اما برخی از قطعات موسیقی در اسپاتیفای رایگان نیستند و برای شنیدن آن‌ها باید هزینه‌ای بپردازید. به همین منظور می‌توانید از گیفت کارت اسپاتیفای استفاده کنید. همچنین امکان خرید اشتراک اسپاتیفای نیز توسط این گیفت کارت‌ ها وجود دارد.

حالا به نظر شما بهترین سایت برای تماشای فیلم‌ها و سریال‌های جهان کدام است؟ قطعاً یکی از پاسخ‌های شما سایت نتفلیکس است! شما با خرید گیفت کارت نتفلیکس و پرداخت حق اشتراک آن می‌توانید به هزاران فیلم و سریال از کشورهای مختلف دسترسی داشته باشید و از تماشای آن‌ها لذت ببرید.

تا اینجای مقاله با انواع گیفت کارت‌ آشنا شدید؛ اما سوال اصلی اینجاست که برای خرید گیفت کارت اورجینال چه کاری باید انجام دهیم؟ چگونه می‌توان با خیال راحت این کارت‌های هدیه را خریداری کرد؟

موبوگیفت؛ ارائه دهنده‌ انواع گیفت کارت اورجینال

موبوگیفت را می‌توان معتبرترین و مطمئن‌ترین سایت خرید گیفت کارت در ایران معرفی کرد! زیرا تجربۀ چندین سالۀ آن نشان داده است که جلب رضایت مشتریان جزء اولین اهداف موبوگیفت است.

علاوه‌برآن، خرید Gift Card از موبوگیفت بسیار راحت است و نیاز به هیچ دانش خاصی ندارد. فقط کافیست وارد سایت موبوگیفت شده و گیفت کارت موردنظر خود را پیدا کنید. در مرحلۀ بعد، پرداخت آنلاین را انجام داده و بلافاصله کد گیفت کارت را به همراه اسکن معتبر دریافت خواهید کرد.

برخی از مزایای موبوگیفت عبارتند از:

  • تنوع بسیار بالای گیفت کارت ‌ها و مبالغ آن‌ها
  • طراحی حرفه‌ای و کاربردی سایت موبوگیفت برای خرید راحت‌تر
  • داشتن نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای
  • فرایند احراز هویت آسان و بدون دردسر
  • تضمین بهترین قیمت بر اساس نوسانات نرخ ارز

بنابراین، پیشنهاد ما این است که برای خرید گیفت کارت ارزان وارد سایت موبوگیفت شوید؛ تا خیال‌تان از اورجینال بودن Gift Card راحت باشد و هزینۀ کمتری را نیز بپردازید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا