سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

مشخصات کلیدی و قیمت اوپو A54s پیش از موعد رونمایی فاش شد

شرکت اوپو در اسفند سال گذشته از گوشی اوپو A54 رونمایی کرد و اکنون می‌خواهد جایگزینی برای آن معرفی کند. شرکا اوپو به دنبال معرفی نسخه s با نام A54s است. رندرها و مشخصات آن توسط GizPie منتشر شده که طراحی و قیمت آن را لو می‌دهد.

گوشی اوپو A54s شباهت بسیاری با گوشی A16 دارد و از نمایشگر ۶.۵۲ اینچی IPS LCD فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد که حفره‌ای بالای نمایشگر میزبان دوربین سلفی است. قلب تنپنده گوشی پردازنده هلیو G35 مدیاتک خواهد بود که در کنار ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی به کاربر خدمت رسانی می‌کند. در پنل پشتی تغییرات زیادی را شاهد هستیم جایی که اوپو به جای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در A54 از لنز ۵۰ مگاپیکسلی برای نسخه s استفاده کرده است. انتظار می‌رود سنسور عمق و لنز تله‌فوتو هم وجود داشته باشد. همچنین دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

گفتنی است گوشی اوپو A54 یک صفحه نمایش ۶.۵۱ اینچی با وضوح ۷۲۰ در ۱۶۰۰ دارد و پردازنده Helio P35 در کنار ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی اندروید ۱۰ را اجرا می‌کند. ظرفیت باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی است که از شارژ ۱۸ واتی پشیبانی می‌کند. دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسل است که در کنار آن یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی و یک لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو وجود دارد. شاید بزرگترین تفاوت را دوربین شاهد بوده و بقیه مشخصات چندان فرقی نکرده‌اند.

گوشی اوپو A54s اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند و رابط کاربری ColorOS 11 به صورت پیش فرض روی گوشی قرار دارد. این گوشی با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و در رنگ‌های آبی و مشکی عرضه خواهد شد. قیمت اوپو A54s حدود ۲۵۰ دلار خواهد بود. فعلا زمان عرضه گوشی مشخص نشده، اما زمان زیادی باقی نمانده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا