سرور مجازی
فضای مجازی

مجوز زیست محیطی مترو پردیس صادر شد

– اخبار اقتصادی –

مهدی هدایت در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: با پیگیری‌های وزیر راه و شهرسازی امروز مجوز احداث مترو شهر جدید پردیس از سوی سازمان محیط زیست صادر شد.

وی با قدردانی از زحمات وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: به زودی عملیات اجرایی این پروژه ملی آغاز خواهد شد.

وی پیش‌تر نیز گفته بود: مترو پردیس برای استان‌های مازندران و گلستان نیز تاثیر بسیار بالایی دارد و باعث می شود تا مردم ماشین های خود را در مجتمع ایستگاهی مترو پردیس پارک کنند و از مترو سراسری تهران استفاده کنند.

هدایت تصریح کرد: با بهره برداری از مترو پردیس از حجم ورودی خودروهای استان های گلستان مازندران و شهرهای شمال شرقی به تهران کاسته شده و خیلی از سفرهای غیرضروری را حذف می کند.

به گزارش تسنیم، در نامه عیسی کلانتری به وزیر راه و شهرسازی با موضوع موافقت با اجرای طرح قطار برقی تهران-پردیس آمده است؛

«در راستای صدور مجوز زیست محیطی قطار برقی تهران-پردیس به استحضار می رساند با عنایت به تصمیمات کمیته ارزیابی شرع عملیات اجرایی طرح مذکور با رعایت شروط اعلامی دفتر زیستگاه‌ها و امور مناطق سازمان مبووع نامه شماره 1400/430/12175 مورخ 1400/04/7 و نیز الزامات مدنظر دفتر برنامه‌ری کلان آب و آبفای وزارت نیرو از نظر این سازمان بلامانع است.

لاطم به ذکر است نظارت بر حسن اجرای ضوابط زیست محیطی لازم‌الرعایه توسط اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران نیازمند ارائه برنامه زیست محیطی (EMP) توسط مجری و تایید آن توسط سازمان خواهد بود که انتظار دارد موضوع به مجری طرح تاکید و ابلاغ شود.»

مسکن مهر پردیس ,

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا