سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

شبکه ایرانسل و همراه اول در «چلگرد» با وجود وقوع زلزله پایدار است

با وجود وقوع زلزله ۵.۷ ریشتری در حوالی شهر چلگرد در استان چهارمحال و بختیاری، ترافیک شبکه ایرانسل و همراه اول در مناطق زلزله زده، روان و بدون اختلال است.

همراه اول در بیانیه‌ای اعلام کرده است با وجود وقوع زلزله ۵.۷ ریشتری در حوالی شهر چلگرد در استان چهارمحال و بختیاری، ترافیک شبکه در مناطق زلزله زده، روان و بدون اختلال است.

در پی وقوع زمین‌لرزه‌ای با شدت ۵.۷ ریشتر در صبح امروز دوشنبه ۱۲ مهرماه در حوالی چلگرد در مرز استان‌های چهارمحال و بختیاری و خوزستان، آسیبی به شبکه اپراتور اول تلفن همراه کشور وارد نشده و هم‌اکنون بدون هیچ‌گونه قطعی و به شکل نرمال در حال سرویس‌دهی به تمامی مشترکان خود در این استان است.

همراه اول همچنین تاکید کرده که دقایقی پس از وقوع زلزله که کانون آن شهر چلگرد و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین گزارش شده است، تیم‌های فنی همراه اول در مناطق زلزله‌زده حاضر شده و از سرویس‌دهی مناسب شبکه اطمینان حاصل کردند.

از سویی دیگر اپراتور همراه اول با توجه به شبکه گسترده خود در کشور، اعلام آمادگی کرده همچون گذشته، از طریق رومینگ ملی پذیرای مشترکان سایر اپراتورها در این مناطق باشد.

پوشش شبکه ایرانسل برقرار است

ایرانسل نیز در بیانیه خود اعلام کرد به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با رصد ۱۰۰ درصدی شبکه به صورت ۲۴ ساعته، همواره در حالت آماده‌باش قرار دارد تا در صورت بروز و مشاهده کوچک‌ترین اختلال، آن را برطرف کرده و بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به مشترکان خود ارائه می‌دهد.

همچنین ایرانسل آمادگی دارد تا درصورت درخواست اپراتورهای دیگر از طریق رومینگ ملی، میزبان مشترکان آن‌ها نیز باشد. از همین رو ایرانسل، از ابتدای راه‌اندازی شبکۀ خود، طرح پایداریِ شبکه در شرایط بحران را اجرا کرده تا در مواقع بروز حوادثی مانند بلایای طبیعی، اختلال در تجربۀ مشترکان به حداقل ممکن برسد.

به گزارش مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران، زلزله چلگرد در عمق ۱۰ کیلومتری زمین به وقوع پیوست. کانون این زلزله در موقعیت ۳۲.۴۰ عرض شمالی و ۴۹.۷۸ طول شرقی ثبت شده است. همچنین از خسارت احتمالی این زمین لرزه گزارشی منتشر نشده است. چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا