سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

گوشی تاشوی آنر Magic X احتمالا فصل چهارم ۲۰۲۱ از راه می‌رسد

در حال حاضر آنر سومین برند بزرگ در چین محسوب می‌شود و به گفته مدیرعامل این کمپانی، «جورج ژاو» آنر در پی کسب محبوبیت در بازار گوشی‌های گران‌قیمت است. حال خبر رسیده این شرکت آنر در حال کار روی اولین گوشی تاشوی خود با اسم رمز Magic X است و تا پایان ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد.

این گوشی ظاهرا شباهت زیادی به هواوی Mate X2 خواهد داشت، البته جزئیات گوشی تاشو آنر متفاوت خواهد بود و فقط به جهت ظاهری با گوشی هواوی Mate X2 شباهت دارد. یکی از تحلیلگران بازار به نام «راس یانگ» قبلا اعلام کرده بود اولین گوشی تاشوی آنر به نمایشگر‌های BOE و Visionox مجهز می‌شود.

گزارش‌ها به نمایشگر داخلی ۸ اینچی و صفحه نمایش خارجی ۶.۵ اینچی اشاره دارند. تا پایان سال جاری میلادی زمانی باقی نمانده و اگر شایعه اخیر صحت داشته باشد، به‌زودی با اولین گوشی تاشوی آنر ملاقات خواهیم کرد.

آنر Magic X

در کنار آنر، هواوی هم ظاهرا روی یک گوشی تاشوی جدید کار می‌کند که Mate V نام دارد و در سه ماهه چهارم ۲۰۲۱ روانه بازار شود. گفته می‌شود هواوی این دستگاه را با تمرکز روی زنان توسعه می‌دهد، اما نمی‌دانیم از چه ویژگی‌های خاصی بهره خواهد برد. در کنار گوشی Mate V انتظار می‌رود ساعت‌های هوشمند سری GT3 و Watch D نیز معرفی شوند.

شرکت آنر احتمالا پیش از گوشی تاشوی Magic X، از گوشی آنر X20 Max رونمایی می‌کند که به یک صفحه نمایش غول پیکر ۷.۲ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز است و از چیپ دیمنسیتی ۱۱۰۰ بهره می‌برد.

این گوشی هوشمند به یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی مجهز می‌شود و احتمالا دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به همراه دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و تشخیص دو مگاپیکسلی خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا