سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

سری ردمی K50 احتمالا در سه مدل و با تراشه‌های مختلف از راه می‌رسد

طبق جدیدترین شایعه در مورد سری ردمی K50، این خانواده شامل سه دستگاه مختلف می‌شود. به نظر می‌رسد که این سه گوشی از مشخصات مختلفی بهره می‌برند و با نام‌های ردمی K50، ردمی K50 پرو و ردمی K50 پرو پلاس راهی بازار می‌شوند. احتمالا بالاترین مدل به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد، در حالی که دو مدل دیگر از دوربین‌های اصلی ۶۴ و ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برند. این سه گوشی در بخش تراشه، دوربین و سرعت شارژ با یکدیگر تفاوت خواهند داشت.

کوالکام به‌زودی از تراشه پرچمدار جدیدش یعنی اسنپدراگون ۸۹۸ رونمایی می‌کند و احتمالا ردمی K50 پرو پلاس اولین گوشی مجهز به آن خواهد بود. ردمی K50 پرو احتمالا به نسل قبلی آن، اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز می‌شود. با وجودی که گزارش اخیر به تراشه این دو دستگاه اشاره کرده، هنوز اطلاعی از چیپ مورد استفاده مدل استاندارد نداریم.

علاوه بر بهبود در دوربین، احتمالا شاهد استفاده از شارژ سریع ۱۲۰ واتی برای مدل پرو پلاس هم خواهیم بود. همچین باید منتظر شارژ ۱۰۰ واتی برای مدل پرو و شارژ سریع ۶۷ واتی برای نسخه استاندارد باشیم. با نگاهی به گوشی‌های موجود در بازار متوجه می‌شویم که حتی نسخه استاندارد هم سرعت بالایی برای شارژ ارائه می‌دهد. هر سه گوشی هوشمند این خانواده احتمالا نمایشگر امولد E5 خواهند داشت.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این محصولات در دست نیست، اما همین مشخصات هم نشان می‌دهد که با گوشی‌های قدرتمندی روبه‌رو می‌شویم که در بازار می‌توانند فروش بالایی را برای سازنده‌شان به همراه داشته باشند.

این گوشی‌های هوشمند یا اواخر سال جاری میلادی یا اوایل سال ۲۰۲۲ معرفی و روانه بازار می‌شوند، بنابراین باید در هفته‌های آینده منتظر انتشار گزارش‌های بیشتری درباره آن‌ها باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا