سرور مجازی
تکنولوژی

رسوایی جنسی جدید ایلان ماسک: ارتباط با همسر هم‌بنیانگذار گوگل

طبق گزارشی جدیدی که از سوی وال استریت ژورنال منتشر شده، ایلان ماسک به یکی از دوستان قدیمی خود یعنی هم‌بنیانگذار گوگل، «سرگی برین» خیانت کرده و با همسر او ارتباط داشته است. همین ارتباط باعث شده که سرگی برین از همسرش، «نیکول شاناهان» جدا شود.

ایلان ماسک و سرگی برین برای مدت طولانی ارتباط دوستانه داشتند و حتی زمانی که ثروتمندترین فرد جهان خانه‌ای نداشته، در خانه برین در سیلیکون ولی می‌مانده است. با این حال این دوستی با ارتباط ماسک با همسر برین، «نیکول شاناهان» به پایان رسیده است.

ارتباط ایلان ماسک با همسر هم‌بنیانگذار گوگل

برین در ژانویه سال جاری میلادی تقاضای طلاق از شاناهان را تقدیم دادگاه کرد؛ درخواستی که علت آن «اختلاف‌های رفع‌نشدنی» عنوان شده بود. با این حال طبق گزارش وال استریت ژورنال، برین چندین هفته پس از اطلاع از ارتباط میان ماسک و همسرش، این درخواست را ارائه کرده است.

ایلان ماسک

در زمان ارتباط ادعا شده میان ماسک و شاناهان در اوایل دسامبر، برین و همسرش از یکدیگر جدا شده بودند اما همچنان با یکدیگر زندگی می‌کردند و از هم طلاق نگرفته بودند. در حقیقت در دادخواست 15 دسامبر 2021 به عنوان تاریخ جدایی ثبت شده بود.

نوشته های مشابه

وال استریت ژورنال پس از انتشار این گزارش، با برین، ماسک و شاناهان ارتباط گرفته اما هیچ کدام از آن‌ها اظهارنظری درباره این گزارش نکرده‌اند. وکیل برین از هرگونه اظهارنظری خودداری کرده، ثروتمندترین فرد جهانی پاسخی به این خبرگزاری نداده و سخنگوی شاناهان هم واکنشی به این گزارش از خودش نشان نداده است.

این اولین باری نیست که با یک گزارش درباره رسوایی جنسی ایلان ماسک روبه‌رو می‌شویم. چند وقت پیش هم در گزارشی ثروتمندترین فرد جهان متهم شده بود که به یک مهماندار در ازای برقراری ارتباط، پیشنهاد اهدای اسب داده است.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا