سرور مجازی
فضای مجازی

استقبال بیش از 300 قطعه ساز از واکسیناسیون کارگران خط تولید

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رئیس انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان استقبال قطعه سازان کشور از طرح واکسیناسیون کارگران و کارکنان صنعت خودرو و قطعه سازی کشور را چشمگیر توصیف کرد و گفت: در سه روز نخست اعلام این طرح به قطعه سازان، بیش از 300 واحد تولیدی فعال درزنجیره تامین صنعت خودرو در آن مشارکت کرده اند که واکسیناسیون آنها از هفته آینده آغاز خواهد شد.

محمدرضا نجفی منش با بیان اینکه هماهنگی های لازم برای تهیه اطلاعات مورد نیاز اجرای طرح توسط انجمن های قطعه سازی در حال انجام است، افزود: پس از تجمیع آمار واحدهای قطعه سازی، اطلاعات مورد نیاز برای گروه خودروسازی سایپا به عنوان نماینده وزارت بهداشت در صنعت خودرو و قطعه سازی ارسال شده و با تخصیص سهمیه موردنظر، واکسیناسیون از هفته آینده آغاز خواهد شد.

وی افزود: سایر واحدهای قطعه سازی کشور نیز بر مشارکت در این طرح و واکسیناسیون کارکنان و کارگران خطوط تولید خود اصرار و تاکید دارند، از این رو از گروه خودروسازی سایپا و وزارت بهداشت خواسته ایم تا امکان ارسال اطلاعات سایر قطعه سازان و تخصیص سهمیه برای آنان را نیز فراهم آوردند.

وی اقدام وزارت بهداشت و گروه خودروسازی سایپا در برنامه ریزی و اجرای این طرح را به موقع و ارزشمند توصیف کرد و گفت: از ابتدای شیوع این بیماری منحوس و به دلیل فعالیت تجمیعی در سالن های تولید صنعت خودرو و قطعه سازی، هراس از ابتلا و بیماری کارگران زحمتکش این صنایع دغدغه اصلی مدیران، کارکنان و کارگران بود که با لطف خدا و پیگیری های انجام شده، زمینه رفع این نگرانی فراهم شده است.

رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور اظهار کرد: قرار گرفتن کارگران خط تولید صنایع خودرو و قطعه سازی در اولویت گروه های خاص جامعه به واسطه نقش انکارناپذیر آنها در چرخه صنعتی و اقتصادی کشور امری ضروری بود و امیدواریم سایر صنایع بزرگ کشور نیز مشمول اجرای این طرح شوند.

نجفی منش گفت: هزینه ای که برای اجرای این طرح صورت می گیرد در مقایسه با نتایج ارزشمند آن در سلامتی جسمی و روحی صنعتگران خودرو و قطعه سازی کشور بسیار ناچیز است، زیرا شرایط همه گیری این بیماری منحوس و توان و ظرفیت شبکه بهداشت و درمان کشور به گونه ای است که بیماری هر یک از کارگران خطوط تولید می تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با مشارکت همه ایرانیان به زودی شاهد کاهش آمار درگذشتگان و مبتلایان به این بیماری باشیم.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا