سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

یکی از مدیران شیائومی شایعه توسعه گوشی Civi پرو را رد کرد

شیائومی هفته گذشته از گوشی Civi به صورت رسمی رونمایی کرد و این دستگاه روی سبکی، زیبایی و عکاسی تمرکز دارد. شیائومی Civi یک گوشی میان‌رده است که به تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G مجهز شده. بعد از معرفی این دستگاه، شایعاتی مبنی بر وجود یک مدل پرچمدار با نام Civi پرو و ظاهر یکسان و مشخصات بهتر در رسانه‌ها منتشر شد که حالا یکی از مدیران شیائومی وجود چنین دستگاهی را رد کرده است.

موضوع از آنجایی شروع شد که یک دستگاه با مشخصات فنی قدرتمند در TENNA قرار گرفت و برخی تصور کردند شیائومی در حال توسعه مدل پرو Civi است. این دستگاه با شماره مدل ۲۱۰۹۱۱۹BC، به صفحه نمایش اولد ۶.۵۵ اینچی خمیده با رزولوشن ۴K، باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و تراشه ۸ هسته‌ای با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز مجهز می‌شود. علاوه بر این، در نسخه‌های مختلفی مجهز به ۶/۸/۱۲/۱۶ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی توسعه می‌یابد.

طبق تصاویر، ظاهر دستگاه شباهت زیادی به گوشی Civi دارد و به همین خاطر برخی گزارش‌ها از آن با نام Civi پرو یاد کردند. اما حالا یکی از مدیران شیائومی اعلام کرده خبری از مدل پرو Civi نخواهد بود.

مدیر روابط عمومی شیائومی، «وانگ هوآ» در شبکه اجتماعی چینی ویبو اعلام کرده درباره این موضوع چیزی نشنیده. او وجود هرگونه پرچمدار سیوی پرو و شایعات وجود مدل پرچمدار با صفحه نمایش ۴K را رد می‌کند. با این حال چنین محصولی در فهرست TENAA دیده شده که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. بنابراین احتمالا شیائومی روی دستگاه پرچمدار جدیدی خارج از سری Civi کار می‌کند.

قابل ذکر است گوشی شیائومی Civi از نمایشگر امولد ۱۲۰ هرتزی، تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این دستگاه همچنین به سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ با رابط کاربری MIUI 12.5 مجهز شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا