سرور مجازی
zoomit

ریلمی GT2 Explorer Master اولین گوشی مجهز به رم LPDDR5X جهان خواهد بود

گوشی هوشمند ریلمی GT2 Explorer Master در ۱۲ جولای معرفی خواهد شد. طبق اطلاعات فاش‌شده ی پیشین، این گوشی از تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen1 بهره خواهد برد. حالا ریملی جزئیات دیگری از این محصول به‌اشتراک گذاشته است که مهم‌ترین آن استفاده از رم LPDDR5X است. به‌گزارش GSMArena، ریلمی در حساب رسمی ویبو خود تأیید کرد که GT2 Explorer Master از قاب فلزی و نمایشگر ۱۰ بیتی با پشتیبانی از HDR10 Plus و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد.

GT2 Explorer Master اولین گوشی هوشمند جهان با رم LPDDR5X خواهد بود. سرعت این نوع رم‌ها به ۸٫۵ گیگابیت‌برثانیه می‌رسد که درمقایسه با سرعت ۶٫۴ گیگابایت‌برثانیه رم‌های LPDDR5 ارتقا درخورتوجهی یافته است. استاندارد جدید نیز در مصرف انرژی ۲۰ درصد بهینه‌تر عمل می‌کند. سامسونگ اولین شرکتی بود که تولید رم‌های LPDDR5X را با لیتوگرافی ۱۴ نانومتری آغاز کرد و اکنون Micron نیز به جمع سازندگان این نوع رم‌ها اضافه شده است.

مقاله‌ی مرتبط:

  • ساعت ۴۵ دلاری ریلمی R100 با سنسور SpO2، شارژدهی ۷ روزه و بدون GPS معرفی شد

طبق پست‌های رسمی ریلمی در ویبو، GT2 Explorer Master از ۱۶ هزار سطح روشنایی خودکار بهره می‌برد که این ویژگی می‌تواند به محافظت از چشم کاربر کمک کند. علاوه‌براین، گفته می‌شود پنل جلویی این گوشی به قابی بسیار نازک مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود ریلمی به‌زودی جزئیات دیگری درباره‌ی گوشی هوشمند GT2 Explorer Master ارائه دهد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا