سرور مجازی
zoomit

گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 6D با تراشه Dimensity 9000 پلاس ۲۸ شهریور معرفی خواهد شد

تاریخ معرفی ROG Phone 6D ایسوس برای بازارهای جهانی اعلام شد. این دستگاه به‌عنوان سومین نسخه از سری ROG Phone 6 در ۱۹ سپتامبر رسماً رونمایی خواهد شد. همچنین، ایسوس تراشه‌ی این گوشی هوشمند را تأیید کرده است.

Gizmochina می‌نویسد ROG Phone 6D اولین گوشی گیمینگی خواهد بود که از پردازنده‌ی پرچم‌دار مدیاتک Dimensity 9000 Plus بهره می‌برد؛ درحالی‌که اکثر گوشی‌های مخصوص بازی موجود در بازار به تراشه‌های پرچم‌دار اسنپدراگون مجهز شده‌اند.

ناگفته نماند ROG Phone 6D ایسوس نیز در وب‌سایت بنچمارک آنتوتو دیده شده است و طبق اطلاعات این معیار، امتیاز ۱٫۱۴۶٫۵۹۴ را به‌دست آورده است که درمقایسه‌با مدل پرو آن با تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 حدود ۲ تا ۳ درصد بیشتر است. فهرست گواهی 3C نیز نشان می‌دهد این دستگاه از فناوری شارژ سریع ۶۵ وات پشتیبانی خواهد کرد.

مقاله های مرتبط:

  • گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 6D احتمالاً با تراشه Dimensity 9000 Plus معرفی خواهد شد
  • کالبدشکافی Asus ROG Phone 6 سیستم خنک‌کننده این گوشی گیمینگ را نمایش می‌دهد

انتظار می‌رود همه‌ی مشخصات ROG Phone 6D ایسوس غیر از تراشه‌ی آن، مشابه همتایان اسنپدراگونی این گوشی باشد. بدین‌ترتیب، این دستگاه به نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و وضوح Full HD پلاس، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX766 سونی و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد بود.

جزئيات مربوط به قیمت و تاریخ عرضه‌ی ROG Phone 6D ایسوس هنوز مشخص نیست؛ اما با نزدیک‌‌شدن به تاریخ معرفی رسمی این مدل، احتمالاً اطلاعات بیشتری دراین‌باره دردسترس قرار خواهد گرفت.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا