سرور مجازی
zoomit

مایکروسافت اج 107 با نوار کناری بهبودیافته منتشر شد

نوار کناری یکی از ویژگی‌هایی است که به شما اجازه می‌دهد همگام مرور وب روی مرورگر مایکرسافت اج، به ابزارهای مختلف بهره‌وری دسترسی داشته باشید. علاوه‌براین امکان مشاهده‌ی دو وب‌سایت در یک پنجره‌ و قابلیت سنجاق‌کردن صفحات خاص برای دسترسی سریع‌تر به آن در هر برگه دراختیار شما است.

نوار کناری مرورگر مایکروسافت اج

مهم‌ترین تغییرات نسخه‌ی ۱۰۷ مرورگر مایکروسافت اج به‌شرح زیر است:

نوار کناری ارتقایافته: نوار کناری مایکروسافت اج به کاربران اجازه می‌دهد به ابزارهای بهره‌وری دسترسی داشته باشند. مشتریان سازمانی می‌توانند از خدمات Office.com، جستجو، کاوش و Outlook استفاده کنند. مدیران نیز می‌توانند دسترسی به خط‌مشی‌های HubsSidebarEnabled، ExtensionInstallBlockList و ExtensionInstallForceList را کنترل کرده و نواری کناری مرورگر را مطابق نیاز خود پیکربندی کنند. برای مشاهده‌ی شناسه‌ی برنامه‌های افزودنی به نوارکناری اج می‌توانید از edge://sidebar-internals اقدام کنید.

خط‌مشی‌های جدید برای افزایش انعطاف‌پذیری راه‌اندازی مایکروسافت اج: خط‌مشی RestoreOnStartupUserURLsEnabled به کاربران اجازه می‌دهد که URLهای موردنظر خود را اضافه و حذف کنند تا بلافاصله‌ پس‌از راه‌اندازی اج، بارگذاری شوند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • افزونه‌های آلوده کروم و اج بیش از یک‌میلیون کامپیوتر شخصی را آلوده کردند
  • هکرها با روشی خلاقانه از مرورگر مایکروسافت اج برای اخاذی از اهداف خود سوءاستفاده می‌کنند

برای مشاهده‌ی فهرست کامل خط‌مشی‌های جدید و همچنین خط‌مشی‌های منسوخ‌شده در نسخه‌ی ۱۰۷ مایکروسافت اج، به اسناد رسمی آن در وب‌سایت مایکروسافت مراجعه کنید. مرورگر مذکور به‌طور خودکار به‌روزرسانی می‌شود اما می‌توانید با مراجعه به مسیر edge://settings/help آن را به‌طور دستی آپدیت کنید.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا