سرور مجازی
رمز ارز

چین لینک جایگاه شیبا را تصاحب کرد؛ SHIB از جمع برترین‌های بازار خارج می‌شود؟

چین لینک جایگاه شیبا را تصاحب کرد؛ SHIB از جمع برترین‌های بازار خارج می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های بازار، شیبا اینو (SHIB)، یک رمزارز برجسته در دنیای میم کوین‌ها، در حال حاضر با وضعیت نامطمئنی مواجه است؛ زیرا اخیراً از نظر ارزش بازار به جایگاهی پایین‌تر از چین لینک (LINK) سقوط کرده است.

این موضوع نگرانی‌هایی را در مورد خروج احتمالی SHIB از جمع ۲۰ ارز دیجیتال برتر بازار ایجاد می‌کند.

این نوسان در رتبه‌بندی رمزارزها، رقابت در بازار ارزهای دیجیتال را برجسته می‌کند. در حالی که دوج کوین (DOGE)، بزرگترین میم کوین بازار، با ارزش بازار ۸.۵ میلیارد دلار در جایگاه نهم قرار دارد، ارزش بازار شیبا اینو در حال حاضر ۴.۲۶۸ میلیارد دلار بوده که کمتر از ارزش بازار ۴.۳۳۸ میلیارد دلاری چین لینک است.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

شیبا اینو در سال ۲۰۲۱ افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرد و برای مدت کوتاهی وارد ۱۰ رمزارز برتر بازار شد، و حتی از نظر ارزش بازار از دوج کوین پیشی گرفت.

با این حال، در حال حاضر و با وجود هیجانی که پیرامون راه‌اندازی شبکه لایه ۲ شیباریوم وجود دارد، شیبا اینو در تلاش برای حفظ جایگاه خود است.

تعداد تراکنش‌های شیباریوم با کاهش شدید همراه شده و در مقایسه با بیش از ۲۰۰۰۰۰ تراکنش در ۱۱ سپتامبر، در ۲۷ سپتامبر به ۱۵۰۰۰ تراکنش رسید.

این کاهش نشان می‌دهد که شور و شوق اولیه پیرامون تحولات اکوسیستم شیبا اینو ممکن است به رشد طولانی‌مدت یا حفظ ارزش تبدیل نشده باشد.

رقابت‌پذیری بازار ارزهای دیجیتال و تلاش شیبا اینو برای حفظ جایگاه خود، سؤالاتی را در مورد مسیر آینده آن، و اینکه آیا می‌تواند شکوه سابق خود را در دنیای میم کوین‌ها بدست آورد یا خیر، ایجاد کرده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا