سرور مجازی
zoomit

ال جی در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۱ بیشترین درآمد را در بخش لوازم الکترونیکی خانگی به‌دست آورد

به‌گزارش زددی‌نت، ال‌جی الکترونیکس امروز اعلام کرد که در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۱، تقریبا ۱۹ تریلیون وون درآمد و ۵۴۰٫۷ میلیارد وون سود عملیاتی کسب کرده است. درآمد ال‌جی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲ درصد افزایش و سود عملیاتی ۴۹٫۶ درصد کاهش یافته است.

سازنده‌ی لوازم الترونیکی کره جنوبی به‌دلیل رشد درآمد در طول سه‌ماهه، فروش زیادی در بخش لوازم خانگی و تلویزیون‌ به‌دست آورد. به‌گفته‌ی ال‌جی، این شرکت باید ۴۸۰ میلیارد وون برای پوشش هزینه‌های فراخوان اخیر شورولت بولت EV توسط جنترال موتورز استفاده کند.

پیش از اعلام فراخوان، گزارش‌های زیادی از آتش‌گرفتن خودرو منتشر شده بود که غول خودروسازی آمریکا علت این مشکل را معیوب‌بودن باتری‌ها عنوان کرد. سازنده‌ی باتری، LG Energy Solution که بخشی از هزینه‌های فراخوان را تأمین خواهد کرد، باتری‌های مورد استفاده در بولت EV را تولید کرده؛ درحالی‌که ال‌جی الکترونیکس، سپراتور یا جداکننده‌های مورد استفاده در این باتری‌ها را ارائه کرده است.

از نظر درآمد در سه‌‌ماهه‌ی سوم، تجارت لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس نیز با ۵۰۵٫۴ میلیارد وون، بیشترین سهم را در سود عملیاتی داشته است.

این شرکت اعلام کرد که در طول این فصل شاهد رشد دو رقمی فروش لوازم خانگی در آمریکای شمالی، اروپا و آمریکای مرکزی و جنوبی بوده‌ است. به‌گفته‌ی ال‌جی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی ناشی از همه‌گیری کووید -۱۹ باعث فروش بالای دستگاه‌های بخار آن شده است.

طبق گزارش منتشرشده، تجارت تلویزیونی آن نیز ۲۰۸٫۳ میلیارد وون سود عملیاتی داشته است. ال‌جی الکترونیکس گفت که فروش تلویزیون‌های OLED‌ نسبت سال قبل دو برابر شده و تلویزیون‌های پرمیوم این شرکت در طول سه‌ماهه فروش قابل توجهی داشته‌اند.

ال‌جی اعلام کرد که در سه‌ماهه‌ی چهارم انتظار افزایش رقابت لوازم خانگی را دارد؛ درحالی‌که فروش تلویزیون طبق پیش‌پینی این شرکت کاهش پیدا خواهد کرد؛ زیرا مصرف‌کنندگان بیشتری، زمان کم‌تری را در خانه سپری خواهند کرد و اقدامات قرنطینه ناشی از همه‌گیری کاهش پیدا خواهد کرد.

دیدگاه شما کاربران mydtc درباره‌ی عملکرد ال‌جی چیست؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا