سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

بلک شارک ۴S پرو در بنچمارک آنتوتو رویت شد: اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و ۱۶ گیگابایت رم

گوشی پرچمدار گیمینگ بلک شارک ۴S‌ پرو پیش از فرارسیدن موعد رونمایی رسمی، در بنچمارک آنتوتو با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس، رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه ۵۱۲ گیگابایتی رویت شد.

بلک شارک قرار است در رویدای از گوشی پرچمدار گیمینگ بلک شارک ۴S‌ رونمایی کند. به نظر می‌رسد در رویداد رونمایی در کنار نسخه معمولی،‌ شاهد رونمایی از نسخه پرو این دستگاه نیز باشیم. حالا پیش از رونمایی، دستگاهی با شماره مدل KSR-A1 منتسب به نسخه پرو بلک شارک ۴S در آنتوتو رویت شده و برخی مشخصات آن به اشتراک گذاشته شده است.

براساس مستندات منتشر شده مربوط به بنچمارک آنتوتو،‌ این گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس، رم ۱۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است.

گوشی گیمینگ مذکور در بنچمارک مربوطه در آزمون CPU موفق به کسب امتیاز ۲۱۶,۹۹۶، در آزمون GPU موفق به کسب امتیاز ۳۱۹,۹۱۲، در آزمون حافظه نیز امتیاز ۱۸۹,۲۶۰ و در آزمون UX نیز موفق به کسب امتیاز ۱۶۱,۵۶۶ شده است. امتیاز نهایی دستگاه مذکور با در نظر گرفتن این امتیازها، امتیاز چشمگیر ۸۸۷,۷۳۴ در آنتوتو شده است.

آنتوتو ادعا می‌کند بلک شارک ۴S پرو به UFS 3.1+SSD پیشرفته مجهز خواهد بود که سرعت خواندن و نوشتن بالاتری را نسبت به UFS 3.1 سنتی فراهم می‌کند. پیشتر نیز بلک شارک تایید کرده بود که سری بلک شارک ۴S از نمایشگر مشابه نسل قبلی برخودار خواهد بود. در نتیجه انتظار می‌رود بلک شارک ۴S پرو از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز بهره ببرد.

همچنین به احتمال زیاد نسخه پرو بلک شارک ۴S از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. با این وجود، مشخص نیست موبایل جدید نیز همانند نسل قبلی از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد یا خیر. به علاوه این گوشی هوشمند از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی در پنل جلویی، دوربین سه‌گانه در پنل پشتی شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین ثانویه ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو بهره خواهد برد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا