سرور مجازی
فضای مجازی

احتمال انتصاب معاونین وزیر اقتصاد در هفته جاری

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اوایل شهریور ماه بود که کابینه دولت سیزدهم تقریبا به طور کامل از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت. با حضور خاندوزی در وزارت اقتصاد به عنوان یکی از اصلی ترین دستگاههای اجرایی دولت نیز انتظارات برای اعمال تغییرات در سازمانهایی مثل سازمان مالیاتی، گمرک، اموال تملیکی، بورس و… معاونتهای دیگر این وزارت خانه افزایش یافت.

اخیرا معاون وزیر و رئیس سازمان خصوصی سازی کشور از سوی وزیر اقتصاد منصوب شد اما هنوز تغییرات اساسی در این وزارت خانه پیاده نشده است. به عنوان مثال با وجود تاکیدهای وزیر در خصوص تحول در حوزه مالیاتی، تنها عرب مازار به عنوان مشاور وزیر در امور مالیاتی منصوب شده است.

در حوزه بانک مرکزی نیز چندی قبل وزیر اقتصاد گفته بود به زودی گزینه های پیشنهادی به رئیس جمهور و دولت معرفی خواهند شد. اما هنوز در حوزه بانک مرکزی و معاونت بانک و بیمه و شرکتهای دولتی وزارت اقتصاد نیز تغییری اعمال نشده است.

با این حال برخی گمانه زنیها حاکی از انتصابات جدید در معاونتهای مختلف وزارت اقتصاد در هفته جاری است و این احتمال وجود دارد که تا پایان هفته شاهد اعمال برخی تغییرات در این وزارت خانه بزرگ اقتصادی کشور باشیم.

لزوم تغییرات در سازمانهای مثل گمرک ، مالیاتی و… بیش از گذشته احساس میشود و تعلل در این حوزه به نفع فضای کلان اقتصادی کشور نیست.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا