سرور مجازی
شبکه اجتماعی

قابلیت‌های جدید به استوری اینستاگرام افزوده می‌شود

قابلیت‌های جدید به استوری اینستاگرام افزوده می‌شود

آدام موسری، مدیر اینستاگرام فاش کرد این پلتفرم شبکه اجتماعی، تست امکان اشتراک گذاری استوری با لیست مخاطبان متعدد را آغاز کرده است. این اپلیکیشن پیش از این، ویژگی «دوستان نزدیک» (کلوز فرندز) را عرضه کرده که به کاربران امکان می‌دهد برخی از دوستانشان را به یک لیست اضافه کرده و استوری‌های خود را تنها با آنها به اشتراک بگذارند. این ویژگی، اندکی حریم خصوصی در شبکه اجتماعی کاربر، به خصوص کاربرانی که یک پروفایل عمومی دارند، ایجاد می‌کند.

به گزارش دیتاسنتر من از ایسنا، اما گاهی کاربران ممکن است بخواهند موضوعی را با افراد خارج از گروه دوستان نزدیک خود به اشتراک بگذارند. گزینه ایجاد و حفظ لیست‌های متعدد، به معنای آن است که نیازی نیست کاربر، افرادی که از دوستان نزدیک نیستند را به لیست آنها اضافه کند و می‌تواند گروه‌های مختلفی از افراد و دنبال کنندگان را داشته باشد و استوری‌های مرتبط را با آنها به اشتراک بگذارد.

موسری گفت: این ویژگی به شما اجازه می‌دهد استوری‌ها را با گروه‌های کوچک‌تر از افراد، به اشتراک بگذارید و کنترل بیشتری روی افرادی داشته باشید که می‌توانند استوری‌های شما را مشاهده کنند.

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، هر چند موسری درباره امکان ایجاد گروه‌های مختلف برای اشتراک گذاری استوری، هیجان زده بود اما این ویژگی هنوز آزمایشی است و هیچ تضمینی وجود ندارد که به صورت عمومی، عرضه شود.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا