سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

گلکسی S21 FE سامسونگ تاییدیه FCC را دریافت کرد

اخیرا یکی از نشریه‌های کره جنوبی گزارشی منتشر کرده بود که سامسونگ رویداد معرفی گلکسی S21 FE را لغو کرده است. با این وجود در میان شایعات مختلفی که درباره عدم عرضه این موبایل شنیده می‌شود، این گوشی هوشمند جنجالی، در پایگاه داده کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) رویت شده است.

مستندات ارائه شده از سوی FFC مشخصات گوشی منتسب به گلکسی S21 FE با شماره مدل SM-G990E را نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد نسخه دارای پردازنده اگزینوس این گوش است. نسخه اسنپدراگون این گوشی در ماه‌های گذشته تاییدیه FCC را دریافت کرده بود.

اسناد ارائه شده نشان می‌دهد که گلکسی S21 FE توسط سامسونگ تولید شده و در بازه زمانی بین ۲ شهریور تا ۹ شهریور مورد آزمایش قرار گرفته است. اطلاعات بیشتر این گزارش نشان می‌دهد که در جعبه دستگاه نیز احتمالا باید منتظر هدفون، کابل شارژر و شارژ ۲۵ واتی با شماره مدل EP-TA800 باشیم.

تاکنون گزارش‌هایی در مورد عدم معرفی و عرضه گلکسی S21 FE به دلیل مشکل کمبود جهانی تراشه منتشر شده است ولی با این وجود گواهی FCC خبر از عرضه آن می‌دهد.

همچنین گزارش دیگری اخیرا عنوان کرده بود که سامسونگ تمام صفحات پشتیبانی گوشی آینده خود را حذف کرده است. در حالی که به زمان عرضه گلکسی S21 FE نزدیک می‌شویم، غول فناوری کره‌ای صفحه پشتیبانی دستگاهی با شماره مدل SM-G990B را در برخی وب‌سایت‌های رسمی خود در کشورهایی مانند هنگ کنگ، سنگاپور و آفریقای جنوبی حذف کرد.

گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده ادعا دارند این گوشی به همراه نمایشگر ۶.۴ اینچی S-AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ یا اسنپدراگون ۸۸۸، تا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی روانه بازار خواهد شد. از نظر دوربین نیز سامسونگ می‌تواند گوشی خو را به دوبین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و ماژول دوربین سه‌گانه تشکیل شده از سه سنسور ۱۲، (اصلی با OIS)۱۲ (فوق عریض) و ۸ (تله‎‌فوتو) مگاپیکسلی مجهز کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا