سرور مجازی
تکنولوژی

سامسونگ احتمالا یک گوشی تاشو میان‌رده از سری گلکسی A روانه بازار خواهد کرد

یکی از دلایلی که باعث شد سامسونگ سری نوت را رها کند، تمرکز بیشتر جهت تولید و توسعه‌ گوشی‌های هوشمند تاشو بود. با این وجود سامسونگ اکنون بیشتر سرگرم کار روی گوشی‌های تاشوی پرچمدار است که به علت قیمت بالا، در دسترس همگان نیستند، سیاستی که حالا به نظر می‌رسد با تجدیدنظر این کمپانی مواجه شده و شاید با یک گوشی تاشو از سری گلکسی A روبه‌رو شویم.

بنابر ادعای یکی از منابع دنیای فناوری به نام chunvn8888، سامسونگ در نظر دارد تا با عرضه یک مدل تاشوی میان‌رده و اقتصادی که بخشی از سری گلکسی A محسوب می‌شود، گوشی‌های هوشمند تاشو را به شکل فراگیرتری روانه بازار کند.

با این حال ادعا شده طرح احتمالی مذکور این شرکت در مراحل ابتدایی قرار دارد، طوری که به گفته این اکانت حتی رئیس بخش گوشی‌های هوشمند سامسونگ نیز از تاریخ دقیق آغاز این پروژه بی‌اطلاع است. با این وجود انتظار می‌رود این برند نخستین گوشی تاشوی میان‌رده خود را تا سال 2024 یا پس از آن روانه بازار کند.

گوشی تاشوی میان‌رده سامسونگ

یکی از سوالات مهمی که همزمان با مطرح شدن این اخبار به وجود آمد این است که گوشی مذکور چه مدل دستگاه تاشویی خواهد بود؟ آیا حالت صدفی دارد یا مثل زد فولد خواهد بود؟

نوشته های مشابه
بررسی گلکسی زد فلیپ ۳

این سوالات همچنان بی‌پاسخ هستند اما از آنجایی که تولید یک گوشی تاشوی صدفی هزینه کمتری به همراه دارد و این برند نیز به دنبال تولید یک گوشی تاشوی (نسبتا) ارزان است، بنابراین احتمال می‌رود گوشی تاشوی میان‌رده سامسونگ تا حدودی به سری گلکسی زد فلیپ شباهت داشته باشد.

البته باز هم تاکید می‌کنیم که تمامی این موارد گمانه‌زنی محسوب می‌شوند و برای آگاهی از طراحی این محصول احتمالی سامسونگ باید منتظر اطلاعات رسمی بمانیم.

به هر حال اگر این اخبار احتمالی صحت داشته باشند و طبق برنامه پیش بروند، سامسونگ در سال 2025 با دستانی پر به میدان خواهد آمد چرا که جدا از گوشی‌های میان‌رده تاشوی احتمالی در سری گلکسی A، این غول فناوری کره جنوبی تراشه‌های انحصاری اگزینوس برای سری گلکسی S را هم معرفی خواهد کرد.  

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا